اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیلم:

دشمن در تلاش برای تضعیف روحانیت و ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دیلم گفت: تضعیف روحانیت و مراجع و ولایت فقیه و ترویج زن‌سالاری از تلاش‌های دشمن برای تضعیف نظام اسلامی است.

دشمن در تلاش برای تضعیف روحانیت و ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی صبح امروز در جمع اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی و دانش‌آموزان مدارس متوسطه دخترانه بردخون اظهار داشت: قرآن، کلام خدا و اهل بیت برای انسان شفابخش است.
وی افزود: هر مسلمان نسبت به دین وظایفی نظیر معرفت به دین،احساس مسئولیت نسبت به دین، عرضه دین، انتشار و تبلیغ دین، تسلیم در برابر دین،بصیرت دینی دارد و نیاز به تعصب در زمینه آشنایی دینی، اخلاقی و حجاب، آداب معاشرت، امور دینی سیاسی است.
وی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی خارج از معادلات استکبار بود و به هیچ قدرت غرب یا شرق وابسته نبود به همین دلیل با ترور شخصیت‌ها، خرابکاری‌ها، تحمیل جنگ هشت ساله علیه نظام اسلامی سرمایه‌های ملت ما را تلف کرده و تلاش کردند ما را از رسیدن به اهداف بزرگ بازدارند و افتخار ما این است که یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم.
حسینی ادامه داد: دشمن پس از جنگ دیپلماتیک و رسانه‌ای، جنگ فرهنگی را علیه ما آغاز کرد و با غفلت مسئولان که هشدارهای مقام معظم رهبری را جدی نگرفتند هجوم فرهنگی مبدل به شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی شد و عاقبت جنگ نرم را تدارک دیدند.
امام جمعه دیلم ادامه داد: جنگ نرم محصول پردازش نخبگان و بسیار پیچیده است و با القا و اغنا انجام می‌گیرد و چون استراتژی دنیا تغییر کرده، جنگ سخت کاربردی ندارد ولی جنگ نرم تأثیرگذاری بر انتخاب‌ها را در پی دارد زیرا بر افکار اثر دارند و دشمن طوری کار می‌کند که خیال می‌کنیم تصمیم‌گیرنده خود هستیم و با ورود به مراکز فرهنگی بر فعالیت خود می‌افزایند و متدینان را عقب مانده می‌خوانند.
وی تصریح کرد: در جنگ نرم دشمن وارد خانه‌ها می‌شود و خانواده‌های مذهبی را در دام می‌اندازد و خطرات زیادی برای مخاطبان دارد که به صورت تدریجی قلم‌ها و مغزها را نشانه می‌رود و با استفاده از فضای مجازی به ایجاد تفرقه و فتنه اقدام می‌کند که نمونه آشکارش فتنه 88 بود و فعالیت‌هایی مانند تغییر در اعتقادات و افکار، رفتار و ساختار، سوءاستفاده از امنیت اجتماعی، تقابل بین سران نظام و تبلیغ لائیسم را دنبال می‌کند.
حسینی در ادامه گفت: حمله به ارزش‌ها، القای مغایرت دین و عقل، مغایرت اسلام و آزادی، قرار دادن نظام اسلامی در برابر دموکراسی، متهم کردن نظام اسلامی به نقض حقوق بشر، تبلیغ حکومت ضددینی، امام‌زدایی، تضعیف روحانیت و مراجع و ولایت فقیه، ترویج زن‌سالاری از تلاش‌های دشمن برای تضعیف نظام اسلامی است.
این مبلغ و کارشناس دینی خاطر نشان کرد: رهبری معظم انقلاب در سخت‌ترین بحران‌ها مدیریت خود را نشان داده و با اینکه دشمن برنامه‌ها و نقشه‌های متعددی اجرا کرد به دلیل رهبری آگاه و ملت بصیر ایران نتوانست به اهداف پلید خود برسد و مردم در 9 دی دشمن را جارو کردند.
وی در پایان گفت: شهر بردخون شهری مذهبی است و از قدیم نامش در کشور زبانزد بوده پس تلاش کنید در امور دینی، اجتماعی و سیاسی افراد نخبه‌ای باشید و با وجود شما آینده‌سازان، کشور اسلامی به اهداف مقدس خود می‌رسد.
انتهای پیام/آ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول