اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

شناسایی 520 واحد صنفی آلاینده در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از شناسایی 520 واحد صنفی آلاینده در دشتستان خبر داد.

شناسایی 520 واحد صنفی آلاینده در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابوالقاسم محمدزاده عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی شاهد رونق و نشاط خوبی در حوزه تجارت و بازرگانی در دشتستان هستیم و به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی افزود: دشتستان جایگاه خاصی در صنعت و معدن استان دارد و بر اساس برآوردهای انجام شده، ذخایر معادن شهرستان دشتستان بیش از 500 میلیون تن است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 300 هزار تن از این میزان از ذخایر صنعتی در دشتستان استخراج شده است.

محمدزاده با اشاره به فعالیت واحدهای بزرگ صنعتی در دشتستان تصریح کرد: بر اساس آمار موجود تعداد 55 واحد بزرگ صنعتی در سه شهرک صنعتی برازجان، خوشاب و گزبلند فعالیت می‌کنند.

وی از فعالیت 7 هزار واحد صنفی در دشتستان خبر داد و اذعان کرد: در حال حاضر تعداد 6 هزار و 900 واحد صنفی شناسنامه‌دار در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از انتقال اصناف آلاینده از شهر به شهرک صنعتی خبر داد و گفت: برخی از صنوف آلاینده شهر برازجان که میزان آلودگی آنها به لحاظ زیست‌محیطی قابل ملاحظه برآورد شده به شهرک صنعتی برازجان منتقل می‌شوند.

محمدزاده از شناسایی بیش از 520 واحد صنفی آلاینده در دشتستان خبر داد و افزود: واحدهای آلاینده شامل چهار صنف درودگران، فلزکاران، تعمیرکاران و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی است که با تمهیدات اندیشیده شده از مراکز شهری به شهرک صنعتی منتقل خواهند شد.

وی بیان کرد: در شهرک‌ صنعتی برازجان، امکانات و تجهیزات لازم استقرار دارد و صاحبان صنایع آلاینده می‌توانند زمین مورد نیاز خود را با قیمت دولتی دریافت کنند و در کوتاه‌ترین زمان به این شهرک منتقل شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطر نشان کرد: برای تقویت صنایع و معادن مختلف در این شهرستان تلاش زیادی انجام می‌دهیم و رئیس سازمان صنعت و تجارت استان و مسئولان ارشد شهرستان نیز همکاری لازم را با ما دارند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول