اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری پلیس راهور شیراز

خودروهای آلاینده فارس متوقف می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل محیط زیست استان فارس از متوقف کردن خودروهای آلاینده در شیراز با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد.

خودروهای آلاینده فارس متوقف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز حسینعلی ابراهیمی کارنامی بعد از ظهر امروز در حاشیه همایشی که به مناسبت هفته  هوای پاک برگزار شده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سومین روز از این هفته مأموران محیط زیست به صورت نامحسوس در نقاط مختلف شهر حضور یافته و کنترل میزان آلایندگی خودرو‌ها را آزمایش می‌کنند.

ابراهیمی ادامه داد: این طرح با استفاده از دستگاه‌های پرتابل سنجش وضعیت آلایندگی، با همکاری پلیس انجام می‌شود و خودروهایی که آلایندگی آنان بیش از حد مجاز است متوقف می‌شوند.

وی بیان داشت: در توسعه ایستگاه‌های ثابت سنجش آلودگی هوای شیراز با توجه به وضعیت نامناسب هوای این شهر توجه شهرداری شیراز را می‌طلبد تا نسبت به محل استقرار این ایستگاه‌ها همکاری لازم را بکند.

کارنامی تصریح کرد: در حال حاضر دو ایستگاه سنجش هوا در شیراز وجود دارد که در صورت همکاری شهرداری شیراز این دو ایستگاه به 10 ایستگاه افزایش می‌یابد.

به گزارش فارس، برگزاری مراسم دوچرخه‌سواری با حضور استاندار، معاونان و اعضای کارگروه کاهش آلودگی هوا از مقابل باغ ارم شیراز تا ساختمان استانداری، سخنرانی استاندار قبل از خطبه‌های نماز جمعه و شرکت محیط‌بانان در مراسم نماز جمعه، انجام مراسم نمادین توقف خودروهای دودزا در سطح شهر شیراز توسط پلیس راهور و اداره کل حفاظت از محیط زیست از برنامه‌های هفته هوای پاک در شیراز است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول