اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تفرش

مددجویان 10 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفرش از پرداخت 10 میلیارد و 860 میلیون ریال تسهیلات بانکی به مددجویان این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

مددجویان 10 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک قاسم مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تسهیلات به منظور بهبود وضع زندگی و ایجاد اشتغال به مددجویان تحت پوشش و غیر تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شده که بخشی از این تسهیلات در قالب تسهیلات اشتغالزایی و از منابع داخلی امداد به مددجویان پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از تسهیلات پرداختی به مددجویان در راستای ایجاد اشتغال و خارج شدن آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد بوده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفرش با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای سال جاری تاکنون بخش قابل توجهی از مشکل اشتغال مددجویان این نهاد برطرف شده است، ادامه داد: خوشبختانه اجرای طرح مشاغل خانگی در سال جاری یکی از طرح‌های بسیار موثر در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان زیرپوشش این نهاد بوده که با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بوده است.
وی اظهار کرد: در این مدت 96 فقره وام اشتغالزایی و 328 فقره وام کارگشایی و ودیعه مسکن از منابع داخلی امداد و بانک‌ها به مددجویان و غیر مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفرش ایجاد اشتغال برای مددجویان را از  رویکردهای جدید کمیته امداد عنوان و بیان کرد: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) با این رویکرد جدید در راستای ایجاد اشتغال برآمده و به تدریج از چرخه حمایتی خارج و به خودکفایی می‌رسند.
مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درآمد 4 میلیارد و 646 میلیون ریال این نهاد در این مدت گفت: این درآمد از محل پرداخت صدقات و برگزاری جشن‌های متعدد در طول سال جمع‌آوری شده است.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول