اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد

پرداخت تسهیلات بانکی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: برای نوسازی ناوگان حمل و نقل استان زنجان تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات بانکی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین علی‌اکبری شامگاه سه‌شنبه در جلسه هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: پس از هدفمندی یارانه‌ها تغییرات بسیاری در بخش حمل و نقل حاصل شده است.
وی با مثبت ارزیابی کردن هدفمند سازی یارانه‌ها در کشور اضافه کرد: یکی از دلایلی که ضرورت اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را مستحکم‌تر می‌کرد، افزایش هزینه‌های دولت بود.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان یادآور شد: هزینه‌هایی که قبل از هدفمندی یارانه‌ها در کشور وجود داشت مانع از انجام پروژه‌های زیر ساختی در کشور می‌شد.
وی با اشاره به اینکه بخش حمل و نقل یکی از بخش‌های تاثیرگذار و تاثیر پذیر قبل و پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بوده است، اضافه کرد: یکی از اقداماتی که پس از هدفمندی یارانه‌ها در بخش حمل و نقل صورت گرفته تشریح برنامه‌های حمل و نقل است.
علی‌اکبری خاطر نشان کرد: پس از هدفمندی یارانه‌ها هزینه‌های حمل و نقل متناسب با نوع وسیله نقلیه افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه 50 درصد از حق بیمه رانندگان در بخش حمل و نقل پس از هدفمندی یارانه‌ها از سوی دولت پرداخت می‌شود، اضافه کرد: ارائه تسهیلات بانکی در زمینه نوسازی ناوگان استان نیز در دست انجام است.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری در رابطه با مینی‌بوس و کامیون‌های فرسوده است، افزود: در راستای اجرای این طرح به وسیله‌ نقلیه‌ای که بالای 35 سال عمر داشته باشد، تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.
وی اذعان داشت: سقف تسهیلات بانکی در این بخش 80 میلیون تومان بوده و بسته به نوع کامیون تسهیلات پرداخت می‌شود.
علی‌اکبری با بیان اینکه تسهیلات اعطایی برای کامیون‌های فرسوده در بخش اقدامات میان مدت حمل و نقل پایانه‌های استان زنجان بوده است، ادامه داد: در بخش اقدامات بلند مدت نیز اقدامات بسیاری در حمل و نقل و پایانه‌های استان صورت گرفته است.
وی گسترش آزاد راه‌ها، افزایش بهره‌برداری در بخش حمل و نقل نیز را از اقدامات انجام شده توسط حمل و نقل پایانه‌های استان زنجان در بخش اقدامات بلند مدت عنوان کرد.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان تصریح کرد: توزیع سوخت سهمیه بندی در بین ناوگان حمل و نقل شهری نیز از اقدامات صورت گرفته پس از هدفمندی یارانه است.
وی با اشاره به آثار مثبت توزیع سوخت به صورت سهمیه‌بندی یادآور شد: این امر موجب کاهش سوخت مصرفی شده است.
علی‌اکبری با بیان اینکه توزیع سوخت به صورت سهمیه‌بندی موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های کشور شده است، اضافه کرد: همچنین این امر موجب کمتر آلوده شدن محیط زیست شده است.
وی استفاده و اقبال مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی را از دیگر پیامدهای هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد و افزود: همچنین در این امر بحث صادرات بنزین نیز مورد نظر مسئولان اجرایی است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول