اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری دشتستان خبر داد:

ارائه تسهیلات بانکی به بانوان کارآفرین سرپرست‌ خانوار در دشتستان

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری دشتستان از ارائه تسهیلات بانکی به بانوان کارآفرین سرپرست‌ خانوار در دشتستان خبر داد.

ارائه تسهیلات بانکی به بانوان کارآفرین سرپرست‌ خانوار در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، صدیقه عابدی‌پور صبح امروز در نشست با بانوان نخبه دشتستان اظهار داشت: حمایت از بانوان و ایجاد شغل برای این قشر امری مهم است که در چند سال اخیر در فرمانداری دشتستان تلاش زیادی برای این مهم شده است.
وی افزود: ایجاد مشاغل خانگی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای اشتغال بانوان در این شهرستان است که تاکنون اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.
مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری دشتستان خاطرنشان کرد: بانوان دشتستانی در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنایع دستی، خیاطی، دامداری و پرورش طیور برای توسعه اقتصاد خانواده و جامعه تخصص دارند و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر رشد و رونق دشتستان داشته باشد.
عابدی‌پور از ارائه تسهیلات بانکی به بانوان کارآفرین سرپرست‌خانوار در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: شناسایی و معرفی بانوان کارآفرین بویژه سرپرست‌ خانوار برای دریافت تسهیلات بانکی از برنامه‌های مهم کارگروه بانوان و خانواده دشتستان است.
وی بیان کرد: حمایت از اشتغال و توسعه خدمات صندوق خرد زنان نیز از جمله برنامه‌هایی است که در سال جاری در دشتستان مورد توجه قرار می‌گیرد.
این مسئول یادآور شد: ثبت تعاونی‌های روستایی و اعطای تسهیلات به بانوان سرپرست خانوار در همه بخش‌ها در این شهرستان نیز در سال جاری مورد پیگیری جدی قرار می‌گیرد.
عابدی‌پور اذعان کرد: بانوان این منطقه زمینه رشد خوبی دارند و در صورت حمایت مسئولان می‌توانند در پیشرفت همه‌جانبه شهرستان تاثیرگذار باشند.
وی یادآور شد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای بانوان این شهرستان به منظور افزایش توانمندی بانوان در دستور کار فرمانداری قرار دارد که امیدوار هستیم در این راستا به نتایج خوبی برسیم.
در این نشست تعدادی از بانوان کارآفرین نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار حمایت بیشتر مسئولان از مشاغل خانگی شدند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول