اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان مرکزی

یادواره شهدای هنرمند اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری یادواره شهدای هنرمند استان تا پایان سال جاری خبر داد.

یادواره شهدای هنرمند اراک برگزار می‌شود

مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبر نگار فارس در اراک اظهار داشت: یادواره شهدای هنرمند با هدف گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای شهدا در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون 44 شهید هنرمند در شهر‌های مختلف استان شناسایی شده‌اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه از مجموع این شهدا، هشت شهید از جامعه خبرنگاران هستند، بیان داشت: شهید جعفری، شاملو، قاسمی، شفیعی، جلالی، حمیدی، عباسی محمدی و شهید ابراهیم عسگریان از شهدای عرصه خبر و خبرنگاری این استان هستند.

مشایخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری گفت: مرحله اول آموزش خبرنگاری با دعوت از اساتید برجسته خبر و خبرنویسی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که با استقبال بسیار خبرنگاران مواجه شد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اهمیت آموزش و از آنجا که کسب فنون خبرنگاری از رموز موفقیت در امر خبرنگاری است، بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دوره تکمیلی خبرنگاری در نیمه نخست سال آینده برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همچنین از تهیه بانک اطلاعات خبرنگاران خبر داد و اذعان داشت: تهیه بانک اطلاعاتی هنرمندان در حال حاضر در برخی از شهر‌های استان به اتمام رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول