اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کردستان:

415 یادواره شهدا در مدارس کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری 415 یادواره شهدا در 415 مدرسه در ایام مبارک دهه فجر امسال در سطح استان خبر داد.

415 یادواره شهدا در مدارس کردستان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سالار عرفانی‌نسب دوشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان با بیش از 274 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی از ظرفیت ویژه‌ای برای نهادینه کردن فعالیت‌های فرهنگی برخوردار است.
وی افزود: در همین راستا و به منظور ترویج فرهنگی ایثار و شهادت و آشنا کردن جوانان و نوجوانان جامعه با مبانی دینی و آموزه‌های قرآنی، برنامه‌های مختلفی در طول سال تحصیلی برگزار می‌شود.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: همزمان با ایام مبارک دهه فجر 415 یادواره شهدای دانش‌آموز در 415 مدرسه استان برگزار می‌شود.
عرفانی‌نسب افزود: برگزاری طرح دیدار یاران به منظور تجدید میثاق دانش‌آموزان با خانواده‌های شهدای دانش‌آموز استان، زنگ گلبانگ انقلاب در روز اول دهه مبارک فجر و رأس ساعت 9 و 33 دقیقه، مراسم تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و آموزشی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام مبارک دهه فجر انقلاب است.
وی خاطر نشان کرد: اجرای سرود 1357 نفری انقلاب در همه شهرستان‌های استان، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت با عنوان نجم‌الهدی در سطح استان و با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی، اجرای سرود نغمه‌های عشق، برگزاری مسابقه بزرگ تفسیر سوره فجر و تداوم فعالیت‌های نهضت بزرگ حفظ قرآن کریم از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.
مهدی حسام شریعتی شهردار سنندج نیز در این جلسه از برپایی سه ویژه برنامه بزرگ در سه شب متوالی با مضامین انقلاب اسلامی و وحدت مذاهب اسلامی، برپایی مسابقه بزرگ دو همگانی و چندین مسابقه فرهنگی و ورزشی در این ایام خبر داد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول