اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره شهدای تبلیغات جنگ در زرند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند گفت: برای نخستین بار یادواره شهدای تبلیغات جنگ در زرند برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای تبلیغات جنگ در زرند

حجت‌الاسلام علی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: همه شهدا پرچمی برای رسالت نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و در این میان شهدای عرصه تبلیغات بزرگ‌ترین پیام‌آوران و معرف ایثار و رشادت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بودند.

وی افزود: شهدای عرصه تبلیغات هر کدام با هنر و بیان خود کارهای زیادی انجام دادند در یک دست اسلحه در دست دیگر کار تبلیغاتی در دفاع مقدس انجام ‌دادند با عکاسی و فیلمبرداری با خط و نقاشی با قرائت قرآن و مداحی به خوبی از عهده رسالت خود بر آمدند و جا دارد از این شهدا  تجلیل شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرند گفت: برای نخستین بار در کشور یادواره شهدای تبلیغات به عنوان بشیران حماسه برگزار می‌شود و در شهرستان زرند 32 شهید عرصه هنر و تبلیغات شناسایی شده است.

جعفری بیان داشت: همزمان در کنار یادواره شهدای تبلیغات، یادواره 24 شهید روحانی شهرستان زرند نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش بصیرت و آگاهی در شرایط فعلی جامعه خاطرنشان کرد: انسان با بصیرت آن کسی است که می‌شنود و زود عمل نمی‌کند، بلکه با فکر وارد عمل می‌شود.

وی ابراز داشت: بصیرت به انسان می‌فهماند که چگونه حرکت کند، معیارها را چگونه تشخیص دهد، راه را چگونه طی کند و بتواند خودی را از غیر خودی جدا کند، اگر می‌خواهیم بر دشمن پیروز شویم و سدی پولادین در مقابل دشمن باشیم در جنگ نرم به فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای بصیرت خود را حفظ و روز‌به‌روز زیادتر کنیم.

جعفری با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس نهم تصریح کرد: کسی را برای نمایندگی انتخاب کنیم که ولایت‌مدار باشد از ارزش‌های والای انقلاب و نظام دفاع کند، جریان فتنه 88 را محکوم کرده باشد، نه اینکه سکوت کند، نمایندگان مجلس به فرموده امام خمینی (ره) عصاره ملت هستند و باید در انتخاب فرد اصلح نهایت دقت را انجام دهیم.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول