اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرار گرفتن در جایگاه سوم

ایثار قم از صعود به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بازماند

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم نتوانست به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور صعود کند.

ایثار قم از صعود به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بازماند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراحل مقدماتی از مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با شناخت تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان رسید اما در بین صعود کننده‌ها خبری از تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم نیست.
بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در پایان چهار مرحله رقابت در گروه دوم مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور در نهایت در رتبه سوم گروه خود ایستاد اما نتوانست به مرحله بعد راه یابد.
این تیم امسال نخستین حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های جانبازان و معلولین کشور را تجربه می‌کرد، اما در نهایت در گروه دوم مقدماتی نتوانست یکی از رتبه‌های اول و دوم را کسب کند تا بدین ترتیب برای دیدارهای رده‌بندی به مصاف حریفان برود.
مرحله چهارم و پایانی از دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مدت دو روز به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان اصفهان و تیم پیام ارتباطات این شهر برگزار شد که در نهایت میزبان به همراه مدافع عنوان قهرمانی راهی مرحله نهایی شدند.
مدافع عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال با ویلچر کهریزک تهران است که در تمام مراحل چهارگانه این رقابت‌ها در گروه دوم موفق شد حریفان خود را با شکست مواجه کند.
بدین ترتیب در پایان رقابت‌های این گروه تیم بسکتبال با ویلچر کهریزک تهران که امسال نیز یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود، از چهار مرحله رقابت‌ها به 12 پیروزی و 24 امتیاز دست یافت تا به عنوان صدرنشین بالاتر از دیگر رقبای خود راهی مرحله نهایی شود.
در این گروه جدال برای کسب جواز صعود به‌عنوان تیم دوم بین سه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، پیام ارتباطات اصفهان و هیئت بسکتبال با ویلچر استان مرکزی بود که در نهایت اصفهانی‌ها گوی سبقت را از دو رقیب دیگر خود ربودند.
در مرحله چهارم و پایانی این رقابت‌ها که در اصفهان برگزار شد بسکتبالیست‌های تیم جانبازان و معلولین ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در دیدار با تیم بسکتبال با ویلچر کهریزک تهران و همچنین تیم میزبان رقابت‌ها یعنی پیام ارتباطات اصفهان تن به شکست دادند تا پیروزی آنها در جدال با تیم هیئت مرکزی نیز برای صعود آنها کافی نباشد.
در این گروه کهریزک تهران و پیام ارتباطات اصفهان به مرحله نهایی صعود کردند و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در جایگاه سوم ایستاد و بسکتبالیست‌های جانباز و معلول هیئت مرکزی نیز چهارم شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول