اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین نمایشگاه کالای پارسی در شیراز

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: نخستین نمایشگاه کالای پارسی از 19 تا 22 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی فارس برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه کالای پارسی در شیراز
مصطفی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: نمایشگاه کالای پارسی با حضور 300 واحد صنعتی سراسر استان فارس به مدت چهار روز برپا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حمایت و معرفی صنایع و ایجاد بازارهای جدید و بادوام برای صنعتگران از اولویت اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس است، افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس برای آشنایی صنعتگران از توانمندی‌ها و ارتقای تکنولوژی اقدام به برپایی تورهای صنعتی برای بازدید هیئت‌های تجاری سراسر کشور از نمایشگاه کالای پارسی کرده است.
هاشمی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه آخرین تولیدات واحدهای صنعتی در مورد صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی، کانی، تعاونی‌ها و صنایع دستی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: برای آشنایی بازدیدکنندگان و صنعتگران از دستاوردهای واحدهای تولیدی و صنعتی کتاب جامع واحدهای صنعتی و واحدهای غرفه‌دار حاوی اطلاعات محصول تولیدی و نام و شماره تلفن مدیرعامل‌های واحدهای صنعتی با حضور مقام‌های استانی و کشوری رونمایی می‌شود.
وی از برپایی 32 تور صنعتی داخلی و خارجی برای صنعتگران فارس خبر داد و گفت: از این تورها صنعتگران این استان از دو تور مهم با عنوان «بیگ فایو» دبی و نمایشگاه «گوانگجو» چین بازدید کردند.
قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان داشت: زمان بازدید از نمایشگاه کالای پارسی  از 19 تا 22 بهمن ماه جاری بوده و ایاب و ذهاب نیز برای بازدیدکنندگان رایگان است.
هاشمی خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند هنگام خرید از تخفیف 40 درصدی استفاده کنند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول