اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 73

کاندیداهای وصل به کانون ثروت نماینده مردم نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: کاندیداهایی که به کانون‌های قدرت و ثروت وصل شوند نماینده مردم نخواهند شد.

کاندیداهای وصل به کانون ثروت نماینده مردم نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در گردهمایی توجیهی و آموزشی هیئت‌های بازرسی انتخابات مازندران اظهار داشت: جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه دین به عنوان عامل و مشخصه تاثیرگذار در جمهوری اسلامی است، ادامه داد: دین بستری تشکیل می‌دهد که رای مردم در آن تاثیرگذار است.

این مسئول با بیان اینکه دین و دموکراسی مکمل یکدیگر هستند، بیان داشت: مردم، انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌‌ شوندگان باید شرایط لازم را برای حضور در انتخابات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای ایدئولوژی فراملی است، تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب محتوایی است و باید از دستاوردهای آن صیانت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه نگذاریم این نظام مبتنی بر اراده مردم خدشه‌دار شود، گفت: انتخابات پیش‌رو از این جهت دارای اهمیت است و همه باید برای سلامت انتخابات تلاش کنیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه انتخابات را به عنوان مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی باید صیانت کنیم، خاطرنشان کرد:‌ می‌خواهیم در بستری عقلانی با مشارکت حداکثری مردم و رعایت امانت‌داری کامل و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری، انتخابات را برگزار کنیم.

این مسئول یادآور شد: امروز هر فرد، گروه و جریانی که برای حضور نیافتن مردم در انتخابات تلاش کند با دشمن همراهی کرده و ضد انقلاب است.

وی با بیان اینکه بخشی از لایه‌های فتنه که صحبت از شرکت نکردن در انتخابات می‌کنند نشأت گرفته از همین موضوع است، بیان داشت: می خواهند انتخابات را سرد کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه برای ادامه حمایت مردم از انقلاب، انتخابات را برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: مسئولان باید بسترسازی کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه بازرسان نقش اساسی در برگزاری انتخابات دارند، گفت: تحت هیچ شرایطی نباید این شائبه به وجود آید که بازرسان به برخی کاندیداها نزدیکی دارند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی نباید فرمایشی باشد، ابراز داشت: با هیچ یک از کاندیداها عقد اخوت نبسته‌ایم 

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه هر فردی که از فیلتر شورای نگهبان گذشت باید خود را عرضه کرده و نباید تبعیض باشد، اضافه کرد: در کنار همه بداخلاقی‌هایی که به دولت می‌شود دولت سکوت کرده تا خدشه‌ای به ساحت انتخابات وارد نشود.

این مسئول متذکر شد: برخی تصور می‌کنند در زمان انتخابات باید افشاگری کرده و از این طریق افکار عمومی را جلب کنند.

ابراهیمی اذعان داشت:‌ کاندیداهایی که به کانون‌های قدرت و ثروت وصل شوند نماینده مردم نخواهند شد.

وی در پایان عنوان کرد: امروز گروه‌های معاند قصد دارند به دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی ورود پیدا کنند تا دانشجو را نسبت به انقلاب ناامید کرده و دانشجو و دانشگاه را مقابل نظام قرار دهند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول