اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 72

رسانه‌ها در تحلیل‌های انتخاباتی، کاندیداها را تخریب نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان سوادکوه گفت: رسانه‌های جمعی در انعکاس اخبار یا تحلیل‌های انتخاباتی، کاندیداها را تخریب نکنند.

رسانه‌ها در تحلیل‌های انتخاباتی، کاندیداها را تخریب نکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی صبح امروز در فرمانداری سوادکوه برگزار شد.
عبدالرحمن فیروزمهر رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی و رئیس دادگستری شهرستان سوادکوه در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی شهرستان سوادکوه با تاکید بر این مطلب که رعایت قانون انتخابات باید در اولویت فعالیت‌های کاندیداها، طرفداران کاندیداها و مسئولان قرار داشته باشد به بیان بخش‌هایی از قانون انتخابات پرداخت.
فیروزمهر افزود: مسئولان هیئت اجرایی و نظارت به عنوان امین‌های مردم در اجرای انتخابات هستند.
وی با توصیه به کاندیداها و طرفدارانشان به رعایت اخلاق اسلامی و قانون انتخابات خاطرنشان کرد: عدم تخریب رقیبان، عدم استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات و رعایت زمان تبلیغات عمومی از مواردی است که مورد توجه ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در سوادکوه است.
رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی سوادکوه با بیان این مطلب که همه کسانی که با انتخابات سرو کار دارند باید قانون انتخابات را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: رسانه‌های جمعی در انعکاس اخبار یا تحلیل‌های انتخاباتی کاندیدایی را تخریب نکنند.
معاون فرماندار سوادکوه نیز با اشاره به اینکه اعضای ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی شهرستان، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهی انتظامی، رئیس اداره اطلاعات و رئیس هئیت نظارت هستند، متذکر شد: جلسات این ستاد به طور منظم و به منظور برگزاری باشکوه انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
لهراسب رحمتی در پایان اذعان داشت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سوادکوه اندیشیده شده و مسئولان ادارات و نهادهای مختلف آماده برگزاری قانونمند و پرشور انتخابات هستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول