اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه آزاد کرمان:

پیروی از منویات ولایت شور انتخاباتی ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد کرمان گفت: تنها با پیروی از ولایت و حفظ وحدت میان جریان‌های سیاسی می‌توان انتخاباتی شایسته داشت.

پیروی از منویات ولایت شور انتخاباتی ایجاد می‌کند
محمدعلی سعادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در هر برهه از زمان که با مسائل مهم و حساسی مانند انتخابات روبه‌رو می‌شویم، باید ملاک و الگوی رفتاریمان چه در عرصه سیاست و چه در جامعه بیانات گهر‌بار رهبر انقلاب اسلامی باشد.
وی افزود: هر انسان با بصیرت که موقعیت حساس کشور عزیزمان را در عرصه بین‌الملل درک کند و نیز از دشمنی‌های روزافزون غرب به ویژه رژیم صهیونیستی و امریکا آگاه باشد، وظیفه خود می‌داند با حضور خویش چراغ همیشه تابان انقلاب را روشن‌تر‌ نگاه دارد.
سعادتی تصریح کرد: در این دوره کاندیداهای با بصیرت وارد عرصه رقابت شده‌اند.
وی با اشاره به آینده انتخابات کرمان و کاندیداهایی که قصد حضور‌ در میدان رقابت را دارند، گفت: اخلاق‌مداری در عرصه رقابت انتخاباتی خود می‌تواند راهنمای خوبی برای شناخت کاندیدای اصلح از سوی مردم باشد.
فعال سیاسی دانشگاه آزاد کرمان اذعان داشت: سابقه افراد در زمان‌های حساسی مانند جریان فتنه 88 و ایستادگی در برابر جریان‌های برانداز معیار مناسبی برای انتخاب فرد اصلح است.
سعادتی عنوان کرد: بصیرت در پیروی از ولایت مطلقه فقیه می‌تواند الگوی مناسب دیگری برای شناخت مردم از کاندیدای مورد نظر باشد.
وی با یاد‌آوری حوادث قبل و پس از انتخابات سال 88 ابراز داشت: حفظ سلامت انتخابات در گرو حضور مؤثر و پر‌شور مردم پای صندوق‌های رأی امکانپذیر می‌شود.
سعادتی افزود: اصلاح‌طلبان ولایتمدار با ایجاد مرزی میان خود و جریان‌های برانداز گامی جدی در راستای انتخاباتی سالم و با حضور تمام‌ احزاب بر داشتند.
وی خاطر‌نشان کرد: تنها با پیروی از ولایت و حفظ وحدت میان جریان‌های سیاسی می‌توان انتخاباتی شایسته سرزمین انقلابی و اسلامی ایران داشت.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول