اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید سرکنسول عراق مطرح شد

صدور آموزش‌های فنی و مهارتی به عراق

خبرگزاری فارس: در بازدید سرکنسول عراق از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه صدور آموزش‌های فنی و مهارتی به عراق در دستور کار قرار گرفت.

صدور آموزش‌های فنی و مهارتی به عراق
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه صبح امروز در نشست سرکنسول عراق در کرمانشاه با کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مذاکراتی در خصوص گسترش خدمات فنی و مهارتی و صدور آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به کشور عراق صورت گرفت.
براساس این گزارش، فراهم کردن زمینه مناسب برای ارائه آموزش‌های مهارتی لازم در بخش‌های مختلف عراق نظیر آموزش کارگران کارخانه‌ها، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، کارگران صنعت ساختمان و آموزش در پادگان‌ها از جمله مباحثی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ارتقای سطح مهارت شاغلان، تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد و مربیان مجرب و متخصص در رشته‌های مختلف از دیگر محورهای این گفت‌وگو بود.
سرکنسول عراق در این دیدار با اشاره به توانمندی‌ها و آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای کرمانشاه گفت: دولت عراق نیازمند آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بخش‌های مختلف است.
مدیر حراست فنی و حرفه‌ای کرمانشاه نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه استانداردهای مهارت‌آموزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور کاملاً مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیاست، توانمندی‌های فنی و حرفه‌ای استان را تشریح و تبیین کرد.
کامران مهرجو با اشاره به نقش بنیادین و اصلی منابع انسانی متخصص در توسعه کشورها گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی نوین متناسب با نیازهای عراق در توسعه عمرانی و اقتصادی این کشور نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
وی ادامه داد: فراگیری دانش و مهارت‌های نوین نیاز امروز مردم عراق است و باید این اصل را در نظر گرفت که فراگیری مهارت هزینه نیست بلکه سرمایه است.
در بازدید سرکنسول عراق از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه صدور آموزش‌های فنی و مهارتی به عراق در دستور کار قرار گرفت.
هاشم ابراهیم هاشم سرکنسول عراق در کرمانشاه همچنین از تجهیزات و امکانات آموزشی کارگاه‌های مراکز فنی و حرفه‌ای استان بازدید به عمل آورد.
انتهای پیام/م20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول