اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

مشارکت مردمی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: مشارکت مردمی در انتخابات نهمین دوره مجلس توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

مشارکت مردمی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه بهروز بهروز صبح امروز در نشست مشورتی دهیاران بخش کشاورز شاهین‌دژ اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از ارکان اصلی نظام اسلامی است از این رو انتخابات مجلس از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: در طول 33 سال از عمر انقلاب اسلامی، کشور تجربه برگزاری انتخابات‌های متعدد را دارد و در هر دوره از برگزاری انتخابات، دشمنان در پی ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی بودند که با حضور حداکثری مردم، تمام توطئه‌های آنها نقش بر آب می‌شود.
بهروز با اشاره به تأکیدهای مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات سالم و مشارکت گسترده مردمی گفت: مهمترین مأموریت فرمانداری در راستای برگزاری انتخابات با شکوه، قانونمداری، امانتداری و صیانت از آرای مردم است.
این مسئول رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی مسئولان برگزاری انتخابات را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: ستاد انتخابات شهرستان شاهین‌دژ در زمان حاضر و از شروع ثبت‌نام کاندیدای نمایندگی مجلس تمام تحرکات انتخاباتی کاندیداها را رصد کرده و با موارد غیرقانونی برخورد می‌کند.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با انواع ترفندها و توطئه‌ها سعی در ایجاد شبهه در انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی دارند از این رو هوشیاری و وحدت همه مردم برای حفظ منافع نظام اسلامی ضروری است.
بهروز با تأکید بر جلب مشارکت همه‌جانبه مردمی از طریق دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها در انتخابات نهمین دوره مجلس گفت: دهیاران در راستای مشارکت همگانی مردم در انتخابات تلاش کرده و تا برگزاری انتخابات بی‌طرفی خود نسبت به کاندیداها را حفظ کنند.
فرماندار شاهین‌دژ خاطر نشان کرد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها باید با تعامل و همکاری ادارات مرتبط در توسعه و آبادانی روستاها نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول