اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بردسکن خبر داد

رشد 120 درصدی توقیف موتورسیکلت‌ها در بردسکن

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از توقیف 2 هزار و 558 دستگاه موتورسیکلت و 236 دستگاه خودروی متخلف در 9 ماهه گذشته در شهرستان خبر داد.

رشد 120 درصدی توقیف موتورسیکلت‌ها در بردسکن
به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حیدر مرزبان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد وسایل‌نقلیه متخلف به خاطر انجام حرکات نمایشی و رانندگی مخاطره‌آمیز، ایجاد مزاحمت برای نوامیس و دانش‌آموزان دختر در مسیر مدرسه، استفاده نکردن از کلاه‌ایمنی، نداشتن گواهینامه و بیمه‌نامه، فاقد پلاک و پلاک غیرمجاز و حرکت خلاف جهت و حرکت در پیاده‌رو توقیف و روانه پارکینگ شده است.  
فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: توقیف این تعداد موتورسیکلت نسبت به مدت مشابه سال قبل 120 درصد و خودروها 160 درصد افزایش داشته است.
وی از تشدید اجرای مقابله با رانندگان متخلف نیز خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن به رانندگان توصیه کرد قوانین راهنمایی‌ و رانندگی را رعایت کنند و مدارک لازم و تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند و به قانون احترام گذاشته و حقوق سایر شهروندان را نیز رعایت کنند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول