اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

توقیف 30 هزار موتورسیکلت در زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به توقیف 30 هزار و 564 دستگاه موتورسیکلت در 9 ماه گذشته گفت: در این مدت موتورسیکلت سواران متخلف نقش بارزی در تصادفات داشته‌اند.

توقیف 30 هزار موتورسیکلت در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، یحیی شرفی اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری 3 هزار و 897 فقره تصادف در سطح استان به وقوع پیوسته است که نسبت به مشابه سال گذشته 34 درصد کاهش دارد، که نشان از تلاش همه همکاران و همکاری خوب مردم بوده است.
وی با اشاره به اجرای قانون جدید راهنمائی و رانندگی خاطر نشان کرد: با اجرای این قانون همه شاهد برکات آن در سطح جامعه و کاهش تصادفات و عواقب ناشی از وقوع حادثه رانندگی و هزینه‌های دیگر آن هستیم.
این مقام انتظامی با تاکید بر فرهنگ سازی در زمینه رانندگی صحیح و رعایت قانون گفت: مهم‌ترین هدف اجرای قانون جدید راهنمائی و رانندگی آرامش و امنیت برای عموم شهروندان است و بحث اعمال قانون در رتبه‌های بعدی قرار دارد.
وی گفت: باید با معدود کسانی که قوانین را رعایت نمی‌کنند و باعث ایجاد تصادفات می‌شوند به شدت برابر قانون برخورد کرد که در 9 ماهه سال جاری 30 هزار و 564 دستگاه موتور سیکلت و 11 هزار و 526 دستگاه خودرو توقیف شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول