اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری بجنورد خبر داد

واگذاری 20 طرح مطالعاتی شهرداری بجنورد به سرمایه‌گذاران

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری بجنورد گفت: 20 طرح مطالعاتی سرمایه‌گذاری در شهرداری این شهر به مرحله مشارکت گذاشته شده است.

واگذاری 20 طرح مطالعاتی شهرداری بجنورد به سرمایه‌گذاران
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، کیوان دژهوت اظهار داشت: اقدامات مطلوبی در جذب سرمایه‌گذار و به مشارکت گذاشتن طرح‌ها و پروژه‌های توسعه شهری در شهرداری به انجام رسیده و در آستانه اجرا قرار دارد.
وی افزود: هم اکنون طرح‌های متعددی با قابلیت‌های تجاری، گردشگری و مسکونی در زمینه سرمایه‌گذاری تدوین و قابل ارائه به سرمایه‌گذار است.
دژهوت با اشاره به کسب عنوان رتبه برتر در زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری ادامه داد: شهرداری بجنورد موفق به دریافت تندیس دومین نمایشگاه بین‌المللی و کسب رتبه برتر در سه حوزه شد که یکی از آنها مربوط به حوزه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقداماتی بود که طی یک سال گذشته در انجام مطالعات، تدوین طرح‌های متعدد و تأمین زیرساخت‌های مناسب مشارکتی، بوده است.
این مسئول اضافه کرد: پروژه تجاری احداث پارکینگ طبقاتی در 8 هزار مترمربع با برآورد 800 میلیارد ریال هم اکنون در مرحله تشریفات قانونی برای اجرایی شدن پروژه است، این پروژه در چهار راه مخابرات و محل کنونی پارکینگ عمومی اجرا خواهد شد.
سرپرست شهرداری بجنورد یادآور شد: پروژه مجتمع چند منظوره (اداری، مسکونی، تجاری) به مساحت 8 هزار مترمربع با برآورد 600 میلیارد ریال دیگر طرحی است که بزودی اجرایی می‌شود.
وی بیان داشت: در زمینه توسعه صنعت گردشگری و ارتقای سطح خدمات عمومی در پارک‌های ملی نیز طرح ایجاد سوئیت‌های ویلایی، کمپ‌های خانوادگی، هتل، رستوران، کافی شاپ و... تهیه و قابل واگذاری است و سرمایه‌گذاران می‌توانند بر اساس توان و بعد اجرایی خود در هر زمینه که تمایل دارند، مشارکت کنند.
دژهوت اذعان داشت: شهرداری در زمینه جذب و مشارکت با سرمایه‌گذاران مشوق‌های متعددی دارد که تسهیلات قابل ارائه، زمین، امکانات برای تأمین زیرساخت‌های اجرای پروژه از آن جمله است.
وی اظهار امیدواری کرد با اقداماتی که شهرداری به انجام می‌رساند و اجرای پروژه‌های زیرساختی، امکان توسعه مدرن شهری فراهم شود.
انتهای پیام/ن30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول