اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بارش نخستین برف در قم

560 نیروی شهرداری قم در آماده‌باش کامل هستند

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: 560 نیروی شهرداری با بارش نخستین برف زمستانی آماده‌باش هستند و در نقاط مختلف شهر خدمت‌رسانی می‌کنند.

560 نیروی شهرداری  قم در آماده‌باش کامل هستند
جهانبخش نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده و هماهنگی با اداره‌کل هواشناسی از ساعت پنج بامداد صبح روز شنبه تمام نیروهای شهرداری به منظور پاکسازی معابر و نقاط اصلی شهر در آماده باش قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: ستاد 28گانه در سطح شهر و در هشت منطقه استان فعال هستند و به طور وی‍‍ژه در این ایام خدمت‌رسانی می‌کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه 70 نیرو در هر منطقه از بامداد امروز مشغول به خدمت‌رسانی هستند، عنوان داشت: در هشت ناحیه استان حدود 560 نفر از ساعت پنج صبح امروز با استفاده از 200 ماشین سبک، سنگین و نیمه سنگین مشغول پاکسازی معابر و راه‌ها به منظور تردد آسان‌تر شهروندان هستند.
 
* اولویت خدمت‌رسانی با نقاط حساس شهر است
نجف‌زاده اولویت اصلی شهرداری را پاکسازی نقاط حساس شهر دانست و گفت: معابر اصلی، بزرگراه‌ها، مقابل بیمارستان‌ها، اطراف حرم حضرت معصومه(ص) و بازار و نقاط پرتردد در اولویت هستند و تاکنون 95 درصد از این مسیرها بدون هیچ مشکلی پاکسازی شده است.
به گفته وی، از چند ماه گذشته کیسه‌های نمک در 200 نقطه از شهر به ویژه در نقاط شیب‌دار، حساس، چهار راه‌ها، ابتدای زیرگذرها و پل‌هوایی‌ها تعبیه شده است تا در صورت بارش برف بتوان از آنها استفاده کرد.
 
* مشارکت همشهریان در پاکسازی معابر از برف
معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه برف موهبتی الهی است، از شهروندان خواست از این موهبت به درستی استفاده کنند و از آن لذت ببرند.
نجف‌زاده ضمن ابراز خرسندی از توجه و همکاری شهروندان در پاکسازی معابر در سال‌های گذشته عنوان داشت: در حال حاضر نیز بدون کمک شهروندان و با توجه به امکانات کم شهرداری نمی‌توان به شکل مورد پسند شهروندان خدمت‌رسانی کرد و خدمت‌رسانی مطلوب‌ در گرو مشارکت شهروندان به وی‍ژه در زمان‌های حساس است.
وی گفت: شهروندان در برخی از نقاط شهر که کیسه‌های نمک وجود ندارد، می‌توانند از کیسه‌های نمک موجود در نزدیک‌ترین محل به خود استفاده کنند و یا در صورت نیاز با شماره تلفن 137 در هر زمان از شبانه‌روز تماس بگیرند تا خدمت‌رسانی لازم انجام شود.
معاون خدمات شهری شهرداری قم از پاشیدن 500 تن نمک در نخستین روز برفی در معابر شهر خبر داد و گفت: به طور متوسط از 60 تن نمک در هر منطقه استفاده شده است.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول