اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

کمبود روحانیون در کوثر محسوس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: علیرغم اینکه روحانیون سدی بزرگ در مقابل تهاجمات فرهنگی هستند اما این کمبود در شهرستان کوثر احساس می‌شود.

کمبود روحانیون در کوثر محسوس است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر به بیان مشکلات و کمبودهای فرهنگی شهرستان کوثر پرداخت.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان با تهاجم فرهنگی، افکار و عقاید جامعه اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند، حضور روحانیون برای مقابله با این تهاجم ضروری است و این کمبود در منطقه کوثر احساس می‌شود.
عبداللهی با تاکید بر جذب و استقرار این قشر فرهیخته در مناطق مختلف شهرستان، خاطرنشان کرد: مردم متدین شهرستان کوثر تشنه تبلیغ و شناخت احکام الهی هستند.
حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه با تبیین اهمیت ترویج مسایل دینی و فرهنگی در جامعه، ابراز داشت: تمام فعالیت‌های فرهنگی بر مبنای منویات مقام معظم رهبری است و اکنون در تمامی فعالیت‌های جاری کشور پیوست فرهنگی وجود دارد.
در پایان نیز از زحمات چهار ساله حجت‌الاسلام هاشمی تقدیر و حجت‌الاسلام ابوالفضل قهرمان‌ن‍ژاد به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در نشستی با روحانیون مسایل و مشکلات دینی منطقه کوثر با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بررسی شد.
در این نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اهمیت توسعه تبلیغات دینی و ارتقای سطح معنوی افکار و اندیشه‌های مردم در جامعه کنونی، ابراز داشت: رسانه‌های بیگانه و تهاجمات فرهنگی غرب همگی در صدد آن هستند تا مردم به خصوص جوانان را از معنویات و ارزش‌های اسلامی و نیز هویت ملی دور کنند که در صورت آگاهی و بینش مردم، تلاش آنان بی‌نتیجه خواهد ماند.
حجت‌الاسلام مهدی ستوده به ضرورت توسعه تعالیم دینی در بین مردم برای افزایش بصیرت و بینش فرهنگی و دینی آنان تاکید کرد و گفت: روحانیون در صدر تلاشگران عرصه تبلیغ قرار دارند که بایستی با تجهیزات و اطلاعات روز و با به‌کارگیری هنر و مهارت جذب جوانان به سمت معنویات، به امر تبلیغ بپردازند.
انتهای پیام/خ۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول