اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی ـ 6

دهه فجر 32 پروژه در آمل بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: 32 پروژه عمرانی و تولیدی دهه فجر امسال در آمل به بهره‌برداری می‌رسد.

دهه فجر 32 پروژه در آمل بهره‌برداری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در ستاد گرامیداشت دهه‌ فجر شهرستان آمل با اشاره به اینکه در دهه‌ فجر امسال، 23 پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بیش از 55 میلیارد و 572 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه در این ایام 9 طرح تولیدی نیز افتتاح می‌شود، افزود: برای راه‌اندازی این طرح‌ها 470میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
رئیس ستاد گرامیداشت دهه‌ فجر آمل با اشاره به اینکه برای اجرای طرح‌های تولیدی 22میلیارد ریال تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است، گفت: با بهره‌برداری از این تعداد طرح تولیدی برای 109 نفر در آمل اشتغال‌زایی صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه بر اینکه سه پروژه با مشارکت و همت بخش خصوصی در این شهرستان برای بهره‌برداری در ایام‌الله دهه‌ فجر آماده شده است، تصریح کرد: این پروژه‌ها 100میلیارد و 500میلیون ریال هزینه داشته است.
اکبرزاده با اشاره به اینکه باید در ایام الله دهه‌ فجر تلاش بیشتری برای انتقال ارزش‌های انقلابی به نسل جدید داشته باشیم، یادآور شد: کمیته‌های فرعی دهه ‌فجر باید در بخشداری‌ها به برگزاری باشکوه‌تر این ایام توجه داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه در ایام‌الله دهه ‌فجر به هیچ‌ کاندیدایی حق سوء‌استفاده و بهره‌برداری تبلیغاتی از این ایام داده نمی‌شود، افزود: متولیان امر باید دقت کافی در برگزاری این مراسم‌ها داشته باشند.
فرماندار آمل با اشاره به اینکه باید فضای سالم و شرایط یکسان برای انتخابات فراهم شود، گفت: کاندیداها می‌توانند مثل افراد و شهروندان عادی در مراسم‌ها حضور داشته باشند اما نباید موارد انتخاباتی و تبلیغاتی برای خود داشته باشند.
 انتهای‌ پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول