اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کوثر:

دهه فجر مظهر نمایش خودباوری ملت ایران در تحقق آرمانشان است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کوثر گفت: دهه فجر فرصتی ارزشمند در نشان دادن صحنه خودباوری ملت ایران برای رسیدن به اصلی‌ترین اهداف و آرمان‌هایشان است.

دهه فجر مظهر نمایش خودباوری ملت ایران در تحقق آرمانشان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر عبداللهی عصر امروز در نشست اعضای ستاد دهه فجر شهرستان کوثر اظهار داشت: ملت ما در سال 57 با رسیدن به مرز خودباوری در تحقق خواسته‌ها و آرمان‌های خود قیامی جاودانه را آغاز کرد و به دنیا نشان داد که می‌توان با تکیه بر قدرت الهی و ایمان و خودباوری بر خواسته‌ها و مطالبات دست یافت.
وی دهه فجر را میدان عینی و واقعی در به نمایش گذاشتن وحدت و انسجام ملی و فرامنطقه‌ای اعلام کرد و افزود: نیاز به وحدت تنها نیاز مردم ایران نیست بلکه جهان اسلام با تمسک به آموزه‌های دینی به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد تا بتواند در برابر دشمنان خواسته‌ها و مطالبات خود را مطرح کرده و از شیطنت آنها بیرون بیاید.
عبداللهی اوج حماسه ایام فجر را مربوط به 22 بهمن روز تجلی واقعی این وحدت توصیف کرد و ادامه داد: ما انتظار داریم برنامه‌های دهه فجر با ابعاد گسترده و بیشتر با محوریت خود مردم برگزار شود تا آنها در این جشن و سرور مشارکت کنند.
این مسئول تصریح کرد: ورود نسل جوان و نوجوان به تدبیر و مدیریت در این حوزه کمک می‌کند تا روز به روز میدان برای نشان دادن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آنها آماده‌تر و مهیاتر شود.
وی تقارن ایام دهه فجر امسال را با ایام هفته وحدت و میلاد پربرکت نبی مکرم اسلام یک فرصت استثنایی برشمرد و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران که تبلور وحدت و انسجام واقعی است هرگز در این سنگر فرصتی به دشمن نمی‌دهد تا آنها بخواهند انقلاب اسلامی ایران را مورد تاخت و تاز قرار دهند.
به گزارش فارس، معاون فرماندار کوثر اضافه کرد: ما در حالی امروز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که از تمام جهات استکبار خونخوار این انقلاب و اهداف آن را مورد هجمه قرار داده تا شاید بتواند مسیر این انقلاب را منحرف کند اما غافل از این‌که پشتیبانی و اراده مردمی پشت سر ما است.
وی با بیان خاطراتی از دوران انقلاب اسلامی و ایام سپری شده در به ثمر نشستن اهداف انقلاب گفت:‌ بازگو کردن ایام مختلف پیروزی انقلاب و ثمره‌های آن مردم را امیدوار به آینده و دلگرم به حرکت مسئولان می‌کند.
در این نشست تعدادی از اعضای کمیته‌های برنامه‌ریزی دهه فجر گزارشی از روند اجرای امور و برنامه‌ریزی‌های انجام شده را ارائه کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول