اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند با بیان اینکه دشمن پس از گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب هنوز برای از بین بردن نظام ما توطئه می‌کند، گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف پلید خود به دنبال ناامید کردن مردم است.

دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف در جمع مردم بیرجند در مسجدالرسول بازار این شهر با تسلیت ایام رحلت پیامبر بزرگ اسلام(ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: تنها نگرانی پیامبر در روزهای پایانی عمرش وحدت و یکپارچگی امتش بود.
وی اظهار داشت: مردم ایران باید قدر نعمت حکومت اسلامی را که به دستان سلاله پاک پیامبر، امام خمینی(ره) پس از یک ‌هزار و 400 سال در ایران بنیان گذاشته شده است، بدانند و امروز باید دین اسلام از پایگاه ایران در سراسر جهان منتشر شود.
فرماندار بیرجند ادامه داد: امام(ره) به رسالت خود عمل کرد تا یک مرجع جامع‌الشرایط با عنوان ولی‌فقیه در رأس جامعه اسلامی ایران باشد و ملت پرافتخار ایران نیز 32 سال است که پای این علم سرافراز با خون خود ایستاده‌اند تا پرچم اسلام در این کشور پایدار بماند.
قاسم‌زاده‌نداف با بیان اینکه امروز کشور اسلامی ایران مورد هجمه همه‌ جانبه دشمن قرار گرفته است، تصریح کرد: به فرموده بنیانگذار انقلاب هر وقت دشمن از ما تعریف و تمجید کند مسیر انقلاب منحرف شده اما اگر دشمنی‌ها روز به روز افزایش پیدا کرد بدانید که در مسیر حق قرار دارید و امروز همین شرایط در مورد کشور ما مشهود است.
وی ادامه داد: امروز بعد از 32 سال، انوار انقلاب اسلامی از مرزهای کشور ما خارج شده و ملت‌های جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است چرا که امروز ملت ایران جزو عزیزترین ملت‌های جهان است.
فرماندار بیرجند به اوضاع کشور پیش از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب، ایران محل عیاشی و حیات خلوت آمریکایی‌ها بود اما امروز همین کشور به برکت انقلاب اسلامی و خون‌های پاک شهدا تبدیل به ام‌القرای جهان اسلام و خاستگاه اصلی حکومت اسلامی شده است.
 
*اسرائیل نگران آینده خود در منطقه است
قاسم‌زاده‌نداف انقلاب اسلامی را یک نعمت بزرگ برای مردم ایران دانست و اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که دشمنان اسلام روز به روز از سنگرهای خود عقب‌نشینی می‌کنند و این سنگرها توسط مسلمانان فتح می‌شود.
وی تصریح کرد: اسرائیل که روزی شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد امروز در میان مرزهای غیرمشروع خود محصور شده و نگران آینده خود در منطقه است.
 
*دشمن به دنبال تخریب شخصیت‌های اصلی نظام است
فرماندار بیرجند با بیان اینکه ملت ایران امروز در اوج عزت و سربلندی قرار دارد، اظهار داشت: اما باید بدانیم که دشمن از پای ننشسته و به شیوه‌های نو برای وارد کردن خدشه به نظام روی آورده است.
قاسم‌زاده‌نداف، جنگ روانی، تخریب شخصیت‌های اصلی نظام، تبلیغات سوء و بزرگ‌نمایی مشکلات داخلی را از جمله روش‌های دشمن برای وارد کردن خدشه به نظام عنوان کرد و افزود: دشمن به دنبال بی‌انگیزه کردن ملت ایران در پاسداری از نظام است.
وی اظهار داشت: امروز تمامیت حق در مقابل تمامیت باطل قرار گرفته است و امروز شاهد این هستیم که دشمنان ذلیلانه کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان را ترک کرده و اعتراف می‌کنند که با دست خود صدام را برکنار و عراق را برای حمله به ایران آماده کردند.
انتهای پیام/ح10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول