اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/2

دشمن برای انتخابات مجلس در حال مهره‏چینی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه تاکید کرد: دشمن برای انتخابات مجلس نهم در حال مهره‏چینی است و مردم باید با بصیرت خود، این چینش را بر هم بزنند.

دشمن برای انتخابات مجلس در حال مهره‏چینی است
حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: امتحانی که امسال در پیش داریم، انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
وی تصریح کرد: دشمنان برای این امتحان در حال مهره‏چینی هستند و مردم باید با حضور حداکثری خود و انتخاب فرد اصلح، چینش مهره‏های دشمن را به هم بریزند.
امام جمعه فیروزکوه ادامه داد: ملت ایران نباید بگذارند که واقعه و حماسه‏های عظیم انقلابی نظیر عاشورا، 9 دی، 22 بهمن و . . . به فراموشی سپرده شود و هر ساله باید این مراسم را هر چه باشکوه‏تر به مردم ایران و جهان یادآور شویم و نگذاریم به فراموشی سپرده شوند.
استیری گفت: باید هر روز درس‏هایی را که از این وقایع عظیم آموخته‏ایم، به صورت امور فرهنگی در جهت حرکت خودجوش مردم در همه صحنه‏ها و مقابله با فتنه‏گران ترویج دهیم.
وی افزود: درس نخست این واقعه‏ها، مسئولیت‏پذیری مردم ماست که نسبت به رای‏ها و مسئولیت‏هایی که در اوایل انقلاب داشتند، هنوز پایبند هستند و مسئولیت دینی و انقلابی خود را همواره ایفا می‏کنند.
امام جمعه فیروزکوه اضافه کرد: درس دوم این حماسه‏ها، لزوم توجه به بحث ولایت‏پذیری است و مردم ولایت‏محور ما به محض اینکه دیدند به ولایت توهین و بی‏حرمتی شد و به امامت حسین (ع) و دین و رهبری اهانتی صورت گرفت، در واقعه 9 دی به میدان آمدند و پس از آن نیز ایستادگی کرده و آتش فتنه را خاموش کردند.
استیری افزود: هر گاه توهینی صورت گرفته است، مردم احساس کردند که باید ولایت‏پذیری خود را به دنیا اعلام کنند و به میدان آمده‏اند.
انتهای پیام/ر20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول