اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه خواهران سمنان:

شهرستان‏های سمنان به قطب علمی حوزوی تبدیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان گفت: امید است با وجود طرح‏های موجود، شهرستان‏های تابعه استان سمنان به قطب علمی در زمینه امور حوزوی تبدیل شود.

شهرستان‏های سمنان به قطب علمی حوزوی تبدیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان، حجت‏الاسلام علیرضا صابریان به اتفاق کادر این مدیریت به شهرستان شاهرود سفر و در دیداری با ائمه جمعه شاهرود و بسطام، بر آمادگی این مدیریت به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی مدارس علمیه خواهران استان تاکید کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان در این سفر از مدارس علمیه خواهران امام جعفر صادق(ع) شاهرود (سطح دو کارشناسی)، مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن امام جعفرصادق(ع) (سطح سه کارشناسی‏ارشد)، مدرسه علمیه معصومیه(س) (سطح دو کارشناسی) و مدرسه فاطمه بنت اسد(س) بسطام (سطح دو کارشناسی) بازدید کرد.

صابریان از تلاش مدیران این مدارس در جهت ارتقای سطح علمی طلاب شهرستان شاهرود تقدیر کرد و گفت: با استقلال مدیریت استان سمنان، در آینده‏ای نزدیک شاهد توسعه سطح سه (کارشناسی‏ارشد) در کلیه رشته‏ها و سطح چهار (دکتری) خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: امید است با وجود طرح‏های موجود، شهرستان‏های تابعه استان سمنان به قطب علمی در زمینه حوزوی تبدیل شود.

هم‌چنین مدیران و هیئت امنا و موسسان مدارس شاهرود و بسطام در نشستی با مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، گزارشی از روند اجرایی و برنامه آتی این مدارس و مشکلات خود ارایه کردند.

در این سفر، از پروژه‏های در دست احداث مدارس حضرت معصومه(س) شاهرود و فاطمه بنت اسد(س) بسطام بازدید و مقرر شد تا با جذب منابع لازم در مورد تکمیل پروژه، پیگیری لازم انجام شود.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول