اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام افتتاح شد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در این مراسم حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان با اشاره به تاثیر دین در جوامع اظهار کرد: مهم‌ترین و تاثیرگذار‌ترین ابزار برای تحول در جوامع دین است.
وی افزود: تشیع در جهان امروز و گذشته به خاطر تاثیر‌گذاری آن بر جوامع دیگر مورد هجوم دشمنان قرار گرفته است.
معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران به قیام امام حسین‌(ع) اشاره ‌و خاطر ‌نشان کرد: تشیع با الهام‌گیری از قیام امام حسین‌(ع) همیشه پاینده و تاثیر‌گذار بر تمام قلوب مردم جهان است.
وی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های دشمنان، مدیریت در دین به سوی انحراف است که حوزه‌های علمیه به عنوان سدی محکم در مقابل این عمل دشمن ایستادگی می‌کنند.
ابراهیمیان حوزه‌های علمیه را مردمی خواند و تصریح کرد: حوزه‌های علمیه از متن مردم است و به این دلیل مردم اتصال خود را با حوزه‌های علمیه و روحانیت محکم‌تر می‌کنند.
وی با اشاره به تعداد طلاب و حوزه علمیه خواهران استان ایلام گفت: استان ایلام متشکل از هشت شهرستان و حدود 19 شهر است که چهار مدرسه علمیه خواهران در آن فعالیت می‌کنند و در تلاش هستم آن را به هشت مدرسه افزایش دهیم.
معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: تعداد 348 طلبه در استان ایلام شاغل به تحصیل و 357 نفر فارغ‌التحصیل علوم حوزوی هستند.
همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام مصطفی نورمحمدی به عنوان مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام معرفی شد.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول