اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری مراسم عزاداری 28 صفر در جمکران

خبرگزاری فارس: مسجد مقدس جمکران امروز شاهد خیل جمعیت عزادار و عاشقی بود که برای عرض تسلیت به امام زمان(عج) به این مکان مقدس مشرف شدند.

برگزاری مراسم عزاداری 28 صفر در جمکران
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امروز مسجد مقدسی که انتساب شریفش را به قطب عالم امکان و برآورنده ندای یالثارات الحسین(ع) می‌دهند، میزبان خیل گسترده عاشقان نبوی و عزاداران حسنی بود که از سراسر کشور اسلامی ایران و سایر کشورهای اسلامی برای عرض تسلیت به ساحت حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه رهسپار جمکران شده بودند.
از صبح امروز مومنین عزادار در قالب دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی از راه‌های دور و نزدیک خود را به مسجد مقدس جمکران رساندند تا با برگزاری مراسم عزاداری، ارادت خالصانه خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) نشان دهند.
در حال حاضر نیز دسته‌جات عزاداری برای عرض ارادت به ساحت حضرت ولی عصر(عج) از مسیرهای مختلف به سمت مسجد در حرکت هستند.
مراسم سخنرانی، مداحی و سینه‌زنی ظهر امروز در این مسجد مقدس، با حضور سینه‌زنان و عزاداران برگزار شد.
برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در روزهای باقی مانده از ماه صفر، دوشنبه و سه‌شنبه بعد از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی حاج حسن پاک‌زمان و با حضور محبان اهل بیت(ع) در مسجد مقام ادامه خواهد داشت.
همچنین سه‌شنبه شب همزمان با شب شهادت ثامن‌الحجج علی‌ابن‌موسی الرضا(ع) مراسم قرائت دعای توسل و عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام مومنی و مداحی حاج احمد خلف‌زاده در شبستان غربی مسجد مقام برگزار خواهد شد.  
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول