اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر

226 میلیارد تومان پروژه رشت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت از افتتاح 226 میلیارد تومان پروژه عمرانی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

226 میلیارد تومان پروژه رشت افتتاح می‌شود
سیدولی عظمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه برنامه‌های زیادی در دهه فجر امسال در این شهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: بسیاری از این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف شهری و روستایی است.
وی با بیان اینکه در تمام بخش‌های شهرستان رشت ستاد دهه فجر تشکیل شده است، افزود: توسط این ستادها مراسم‌های دهه فجر به صورت مردمی برگزار می‌شود.
این مسئول از افتتاح 226 میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی رشت در دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: این میزان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه است.
وی گازرسانی به روستاها، آبرسانی، راه روستایی و... را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر عنوان و بیان کرد: در بخش بهداشت و درمان نیز برنامه‌های خوبی انجام شده و طرح‌هایی در دست افتتاح است.
عظمتی با تصریح بر اینکه در تعداد پروژه‌های رشت ممکن است تغییراتی صورت گیرد، خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک تعداد قطعی پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر اعلام می‌شود.
وی درباره تاثیرگذاری نقش مردم در پیشبرد اهداف توسعه رشت افزود: نقش مردم در انقلاب و مشارکت آنها در عمران و آبادانی انکارناپذیر است و تداوم انقلاب با پایداری مردم ادامه می‌یابد.
این مسئول انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین پیروزی ملت ایران مقابل استکبار به رهبری امام راحل و ایمان به خدا دانست و تصریح کرد: امسال باید برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
وی، درباره وضعیت روستاهای رشت پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: روستاهای رشت قبل از انقلاب پیشرفتی نداشتند ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی از امکانات بیشتری برخوردار هستند و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته امیدواریم تا سه سال آینده پروژه‌های گازرسانی، راه، آب، بهداشت و... را به 100 درصد برسانیم.
عظمتی با بیان اینکه سالانه به حدود هفت روستا آبرسانی می‌شود، بیان کرد: امسال برای آبرسانی به 43 روستا برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که تعدادی از آنها در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان رشت با مشکلات زیادی در بخش‌های مختلف مواجه است، خاطر نشان کرد: باید برای برطرف کردن مشکلات این شهر گام‌های بلندی برداشته شود.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول