اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9‌ماهه سال‌جاری

درصد بالایی از پروژه‌های اصفهان اجرایی شده است

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درصد بالایی از پروژه‌های اصفهان طی 9 ‌ماهه سال‌جاری اجرایی شده است و در حال حاضر بسیاری از این پروژه‌ها در حال اتمام هستند.

درصد بالایی از پروژه‌های اصفهان اجرایی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدکریم داوودی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: در سال‌جاری پروژه‌های مهمی در سطح مناطق چهارده‌گانه اصفهان اجرا شده است و توسعه شهر در زمینه‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه‌ها محسوب می‌شود.
وی به پروژه‌های اجرایی در مناطق اصفهان اشاره کرد و افزود: آزاد‌سازی خیابان ابوذر از پروژه‌های اجرایی در منطقه یک در سال‌جاری محسوب می‌شود و احداث دو پارک محلی، سه ورزشگاه و سه فرهنگسرا نیز از پروژه‌های شاخص در منطقه دو اصفهان است.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به دیگر پروژه‌های اجرایی اصفهان طی سال‌جاری تصریح کرد: اجرای 90 درصد از عملیات احداث خیابان نظام‌الملک در منطقه سه، آزاد‌سازی خیابان حمزه در منطقه سه و اجرای پروژه BRT در منطقه پنج نیز از پروژه‌های اجرایی در اصفهان محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر احداث تقاطع غیر هم‌سطح امام سجاد(ع) و پروژه شهید لاوی در منطقه شش اصفهان نیز رو به اتمام است، اضافه کرد: در حال حاضر بسیاری از پروژه‌های عمرانی اصفهان طی 9 ‌ماهه سال‌جاری اجرایی شده است و مسئولان اصفهانی همواره به دنبال توسعه‌یافتگی شهر حرکت می‌کنند.
داوودی تاکید کرد: زیر‌سازی بلوار فرزانگان در منطقه هفت، خیابان‌سازی خیابان آزادگان در منطقه هشت، احداث پارک 50 هزار متری بهشت در منطقه 9 به عنوان دیگر پروژه‌های اجرایی اصفهان طی سال‌جاری است.
وی با اشاره به اینکه تمامی مناطق اصفهان طی سال‌جاری از پروژه‌های شاخصی بهره‌مند شده‌اند، ادامه داد: اصفهان از مهم‌ترین شهر‌های موجود در سطح کشور است و مسئولان اصفهانی همواره و با اجرای برنامه‌های مختلف در راستای رشد و پیشرفت شهر گام بر می‌دارند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول