اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیضا تاکید کرد

عبور کاندیداهای مجلس از فیلترهای لازم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیضا گفت: کاندیداهای مجلس باید از فیلترهای لازم بگذرند چراکه آبروی مردم و نظام در دست آنان قرار می‌گیرد.

عبور کاندیداهای مجلس از فیلترهای لازم
حجت‌الاسلام محمد رشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه نتیجه مرحله نخست گزینش کاندیدهای مجلس نهم اعلام شده است، اظهار داشت: نمایندگان و کاندیداهای مجلس که باید آبروی مردم و نظام باشند، لازم است که از فیلترهای مورد نیاز عبور کنند تا راهی برای سو استفاده دشمنان باقی نماند.
وی افزود: در هنگام تائید صلاحیت کاندیداها از سوی شورای نگهبان، مردم و کاندیداها آرامش خود را حفظ کنند چراکه دشمن به دنبال کوچک‌ترین فرصت است تا از این مراحل سو استفاده کند.
امام جمعه بیضا همچنین در مورد تربیت فرزندان گفت: خانواده کانون تربیت فرزندان است و رفتار والدین تاثیر بسزایی در تربیت و رفتار آنان دارد.
رشیدیان بیان کرد: با توجه به روایات، انتخاب نام نیکو، تربیت و ادب آموزی، تعلیم قرآن، تهیه غذای حلال، سوادآموزی و ازدواج از جمله وظایف والدین نسبت به فرزندان خود است.
وی ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین اصول در تربیت فرزندان رفتار والدین در کانون خانواده بوده که پرخاشگری و عدم رفتار مناسب والدین مانند سمی است که در روحیه و روان فرزندان اثر می‌گذارد.
امام جمعه بیضا تصریح کرد: اگر والدین از وظیفه اصلی خود در تعلیم و سوادآموزی فرزندان به دلیل کارهای بسیار غافل باشند معضلات بسیاری در اجتماع پیش می‌آید.
رشیدیان با بیان اینکه برای تربیت و ادب‌آموزی بهتر فرزندان باید والدین خود رفتاری دینی داشته باشند خاطرنشان کرد: بی‌محبتی به فرزندان در روحیه آنان بسیار اثر می‌گذارد و تبدیل به معضل می‌شود و این در حالی است که باید توجه داشت برای تربیت فرزندان سن آنان را در نظر گرفته و با توجه به آن تربیت انجام شود.
وی اظهار داشت: در هفت سال نخست، هنگام حکمرانی و پادشاهی فرزندان است، در هفت سال دوم باید فرمان‌برداری را به آنان آموزش داده و بعد از آن شخصیت‌ آنان ارتقا و رشد داد.
امام جمعه بیضا با اشاره به اینکه باید در تربیت فرزندان از تحکم و زورگویی پرهیز شود، افزود: باید با روش‌های تشویقی فرزندان را با حجاب آشنا کرد تا بعد از مدتی از آن گریزان نشوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول