اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

کاندیداهای مجلس باید فقط برای اثبات خودشان تلاش کنند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی گفت: کاندیداهای مجلس باید فقط برای اثبات خودشان تلاش کنند و از تهیه و تولید شب‌نامه و لطمه‌زدن به آبروی سایر کاندیداها بپرهیزند.

کاندیداهای مجلس باید فقط برای اثبات خودشان تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی این حزب در اراک اظهار داشت: بدون شک مردم بار دیگر در انتخابات آتی با حماسه‌سازی خود اجازه جولان به فتنه‌گران و جریان انحرافی را نداده و ثابت خواهند کرد که چگونه بر سر آرمان خود ایستاده و ذره‌ای از تهدیدهای دشمن، خم به ابرو نمی‌آورند.
وی بر تداوم تلاش‌ها برای ایجاد وحدت و همگرایی میان نیروهای معتقد به انقلاب، در استان تاکید کرد و خواستار پرهیز رقبا از تخریب یکدیگر شد و همه کاندیداها را به رعایت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی فراخواند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی افزود: کاندیداها وعده خلاف واقع ندهند و خود را ملزم به اطاعت از قانون بدانند، توقع ما از اصولگرایان این است که در انتخابات پیش‌روی مجلس، وحدت و همدلی خود را حفظ کنند.
مقدسی با بیان اینکه اصحاب فتنه، جریان انحرافی و مزدوران خارجی بدانند و بلندگوهای آنان در داخل کشور بشوند و بفهمند که جواب شما را مردم در 22 بهمن و 12 اسفند ماه امسال با حضور حداکثری خود می‌دهند، بیان داشت: مردم بار دیگر با حماسه‌سازی خود اجازه جولان به فتنه‌گران و جریان انحرافی را نداده و ثابت می‌کنند که چگونه بر سر آرمان خود ایستاده و ذره‌ای از تهدیدهای دشمن، خم به ابرو نمی‌آورند.
وی اظهار کرد: مردم ما مردمی با بصیرت و با صبر و مقاومت هستند، چند بار دشمنان، این معنا را می‌آزمایند آنان بدانند که ایران عزیز در بسیاری از عرصه‌ها در جهان حرف نخست را می‌زند و تحریم‌ها را نیز به فرصت تبدیل می‌کند.
مقدسی با اشاره به ویژگی‌های انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: انتخابات امسال دارای ویژگی خاصی است که در 33 سال گذشته وجود نداشته و آن سرنگونی رژیم‌های مزدور آمریکا در منطقه خاورمیانه است.
دبیر حزب موتلفه استان مرکزی ادامه داد: انتخابات پیش‌رو آزمون مردم‌سالاری دینی و اقدام عملی مردم ایران از دید این کشورها محسوب می‌شود و اگر همه به این مسئله توجه ویژه داشته باشند افتخار بزرگ دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ما رقم خواهد خورد.
مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ترور شهید روشن گفت: دشمنان ما به خوبی احساس می‌کنند که به دلیل مقاومت ملت ایران به نقطه پایانی نزدیک شده‌اند و به دلیل کینه‌جویی علیه جوانان پاک کشور اقدام به این همه جنایت می‌کنند.
وی بیان داشت: دشمنان ما دست به زشت‌ترین اعمال غیرانسانی می‌زنند، به این جرم که ملت ما می‌خواهد از استقلال خود دفاع کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: جوانان کشور ما عزم خود را جزم کرده‌اند که برای پیشرفت کشور به فناوری‌های پیشرفته و پیچیده دست پیدا کنند و همه این دانش‌ها را در مسیر صلح و در خدمت بشریت به کار بگیرند.
وی افزود: در حال حاضر دشمن، نسل جوان در جامعه را هدف قرار داده است تا شاید بتواند جوانان ما را از دایره انقلاب اسلامی بیرون کند، چرا که چرخه حرکت و پیشرفت کشور در دست آنهاست.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: دشمنان بدانند که با شهادت مصطفی‌ها صدها مصطفی دیگر در عرصه جهاد علمی می‌روید.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول