اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

کاندیداهای مجلس جذب کانون‌های قدرت و ثروت نشوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: کاندیداهایی که در ایام انتخابات به کانون‌های قدرت و ثروت متمایل شوند در آینده نمی‌توانند خادم واقعی ملت باشند.

کاندیداهای مجلس جذب کانون‌های قدرت و ثروت نشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز همدان با تأکید بر لزوم بصیرت‌افزایی و توجه به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش بصیرت در مواجه با فتنه و نفاق در جامعه نص صریح آیات قرآن بوده و طبق دستورات اسلام، مسلمان بی‌بصیرت اسلامش مردود است.
وی با بیان اینکه خیانت مسلمانان در صدر اسلام بیشتر از مسیحیت و یهودیان است، افزود: در حاکمیت امیرالمؤمنین (ع) شخصیتی به ظاهر مسلمان به نام ابوموسی اشعری که در زمان عثمان حاکم کوفه بود موجبات غلبه معاویه بر امام نخست شیعیان را فراهم کرد و در نتیجه پیشرفت اسلام را به چالش کشید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به فرا رسیدن انتخابات مجلس ابراز کرد: کاندیداهایی که در مسیر خدمت به کانون‌های قدرت و ثروت متمایل شوند به هیچ وجه نمی‌توانند موفق باشند چراکه خدمت صادقانه به مردم تنها با علی‌ گونه زندگی کردن حاصل می‌شود.
وی با بیان اینکه انتخابات یک اصل مهم در نظام جمهوری اسلامی تلقی شده و انتخاب درست جامعه را به صلاح و پیشرفت سوق‌می دهد، تصریح کرد: کانون‌های قدرت و ثروت درصدد به غارت بردن رأی ملت هستند و تحقق چنین امری با توجه به فتوای مراجع مبنی بر اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی وجوب عینی است تناقض دارد.
آزادیخواه با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای کشور خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی و نظام سلطه با ترور دانشمندان هسته‌ای کشور خواهان توقف و کند شدن حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر علم و پیشرفت است.
وی تأکید کرد: سعادت و ‌رستگاری از آن کسانی است که در مسیر ولایت به درستی گام برداشته‌اند و با جهاد در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و غیره درصدد ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اضافه کرد: مشکل امروز ایالات متحده و ایادی کفر توسعه علمی، بصیرت و شجاعت جوانان مؤمن ایرانی است لذا برخلاف تروریسم خواندن جمهوری اسلامی توسط شیطان بزرگ، جنگ امروز جنگ علمی و منطقی است.
وی ادامه داد: دشمنان در خارج با سرمایه‌گذاری‌های کلان، حرکت‌های پیچیده و همچنین کمک گرفتن از جریان‌های منحرف داخلی درصدد ریشه‌کن کردن اسلام و براندازی نظام هستند اما چنین توطئه‌ای با بیداری و بصیرت همیشگی مردم هیچ وقت تحقق نخواهد یافت.
آزادیخواه در پایان ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و ضرورت گرامیداشت شهادت امام حسین (ع) گفت: 24 دی ماه همزمان با اربعین حسینی همه هیئت‌های مذهبی همدان به صورت منسجم در میدان مرکزی شهر تجمع خواهند کرد و از یک تریبون، شنوای سخنرانی، نوحه و عزاداری سالار شهیدان خواهند بود لذا حضور حداکثری مردم با حفظ وحدت صحنه‌ای با شکوه از سوگواری اهل بیت (ع) را رقم خواهد زد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول