اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفرات برتر یادواره تئاتر منطقه‌ای امام حسین (ع) معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر یادواره تئاتر منطقه‌ای امام حسین (ع) در تبریز امروز معرفی شدند.

نفرات برتر یادواره تئاتر منطقه‌ای امام حسین (ع) معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در بخش چهره‌پردازی، از "رضا فلاحیان" از تبریز به عنوان طراح چهره‌پردازی نمایش "عطف به سبز" تقدیر شد.
در بخش موسیقی در صحنه، از "رامین قاسمی"، "میلاد خاتونی" و " بابک بابازاده" از اردبیل به عنوان گروه موسیقی نمایش "حنجره" تقدیر شد.
در بخش طراحی صحنه از "وحید نیک‌فرد" از تبریز به عنوان طراح صحنه نمایش "قاب خالی" تقدیر شد.
در بخش بازیگران زن "لیلی نیساری" بازیگر نمایش "روزهایی که به یادت گذشت" از تبریز رتبه سوم، "شادی امیری" بازیگر نمایش "قاب خالی مادر" از تبریز رتبه دوم و "سعیده حامد" بازیگر نمایش "پاپانوئل و دست‌های یخ‌زده" از تبریز رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.
در بخش بازیگران مرد، "آرمین افتخارزاده" بازیگر نمایش "فقط آسمان می‌داند" از ارومیه و "حمید سعادت‌فر" بازیگر نمایش " عطف به سبز"از خوی به طور مشترک رتبه سوم،‌"احمد قهرمانی" بازیگر نمایش " آوا" از تبریز، "شهرام خزرائی" بازیگر نمایش "نقل سرخ" از تبریز، "علی فتوحی" بازیگر نمایش "آوا" از تبریز، "مسعود سامع" بازیگر نمایش "هنگامی که آسمان شکافت" از بناب، "امیر حجازی" بازیگر نمایش "پاپانوئل و دست‌های یخ‌زده" از تبریز و "پدرام رحمانی" بازیگر نمایش "فقط آسمان می‌داند" از ارومیه به طور مشترک رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.
در این بخش نفر اول معرفی نشده است.
در بخش کارگردانی "سیداصغر سعادت" کارگردان نمایش "حنجره‌ها" از اردبیل و "وحید بهبدی" کارگردان نمایش "قاب خالی ماه" از تبریز به طور مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
در این بخش همچنین "پدرام رحمانی" کارگردان نمایش "فقط آسمان می‌داند" از ارومیه رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
در این بخش نیز نفر اول معرفی نشده است. این جشنواره از هفدهم تا بیستم دی ‌ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز و با محورهای شناخت اندیشه‌ها و شئون مختلف زندگانی با برکت حضرت امام حسین (ع)، تاثیر اندیشه‌ها و اهداف مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) در زندگی فردی و اجتماعی، توجه به ظرفیت‌های فرهنگی، باورهای بومی و محلی با محوریت حضرت امام حسین (ع)، پرداخت به واقعه عاشورا حماسه عظیم حسینی به صورت علمی و معتبر، زندگی و شهادت یاران و صحابه حضرت امام حسین (ع) و نگاهی نو به تاثیر شناخت امام حسین (ع) در ایجاد روحیه حریت و آزادگی برگزار شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول