اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم:

تخریب محیط زیست رحمت الهی را از انسان دور می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم گفت: کسانی که از نعمات الهی و منابع طبیعی که در اختیارشان قرار گرفته به درستی استفاده نکرده و محیط زیست را تخریب و آلوده کنند رحمت الهی از آنها دور خواهد شد.

تخریب محیط زیست رحمت الهی را از انسان دور می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در دیدار مسئولان اداره کل محیط زیست قم در سخنانی از زحمات کسانی که در زمینه حفاظت از محیط زیست و عرصه‌های طبیعی کشور تلاش می‌کنند تقدیر کرد و گفت: این گونه اقدامات رسالتی است که خداوند بر عهده انسان‌ها نهاده است.
وی ادامه داد: کسانی که از نعمات الهی و منابع طبیعی که در اختیارشان قرار گرفته به درستی استفاده نکرده و محیط زیست را تخریب و آلوده کنند رحمت الهی از آنها دور خواهد شد.
امام جمعه قم در ادامه خاطر نشان کرد: در حوزه محیط زیست باید پیامبر گونه عمل کرد، زیرا اگر توانستید مردم را به  چیزهای مطلوب و طیبات دعوت کنید قطعا موافق فطرت انسان‌ها عمل کرده و در رسالت خود موفق بوده‌اید.
وی گفت: اگر انسان در هوای پاک قرار گرفت آن وقت از سخن پاک لذت می‌برد چون موافق فطرتش است.
در این دیدار مدیر کل محیط زیست زیست استان قم نیز گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل ارائه کرد و اظهار داشت: از مهم‌ترین اقدامات اداره کل در زمینه کاهش آلودگی هوا در سطح استان، پایش مداوم و مستمر واحدهای آلاینده و ایجاد دو ایستگاه ثابت سنجش آلودگی هوا در شهر قم بوده است.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول