اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت آبفای شهرستان پاکدشت خبر داد

اصلاح 10 کیلومتر از شبکه انتقال آب پاکدشت

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت آبفای شهرستان پاکدشت گفت: به دلیل فرسودگی شبکه آبرسانی 10 کیلومتر از شبکه انتقال آب پاکدشت اصلاح شد.

اصلاح 10 کیلومتر از شبکه انتقال آب پاکدشت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهرستان پاکدشت، حمیدرضا زارع کاشانی از اصلاح 10 کیلومتر از شبکه آبرسانی در این شهرستان خبر داد و گفت: فرسودگی شبکه‌های توزیع آب در شهرستان پاکدشت سبب شده تا در زمان‌های مختلف ترکیدگی لوله‌های آب مشکلات عدیده‌ای برای شهر و شهروندان به وجود آید. 
رئیس شرکت آبفای شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه خسارت ناشی از فرسودگی شبکه آبرسانی پاکدشت خارج کردن این نوع خطوط از مدار بهره‌برداری را در دستور کاری آبفای شهرستان قرار داد، افزود: با اختصاص اعتبار مورد نیاز و چند مرحله عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در سطح بخش مرکزی، شهرک یبر و خاتون‌آباد بالغ بر 10 کیلومتر شبکه توزیع تعویض و جایگزین شبکه‌های قدیمی و فرسوده شده است.
زارع در پایان عنوان کرد: با اجرای این طرح ضمن جلوگیری از هدررفت آب آشامیدنی در شبکه توزیع، از بروز حوادث و اتفاقات جلوگیری به عمل آمده و فشار آبرسانی در شبکه تقویت شده است.
انتهای پیام/ر30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول