اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز ایران خبر داد

تعویض ساختمانی کلاس خط لوله 30 اینچ آستارا ـ تبریز

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز ایران گفت: با همت و تلاش کارکنان منطقه هشت عملیات انتقال گاز، کلاس ساختمانی خط لوله 30 اینچ آستارا ـ تبریز در محدوده شهر سردرود و شهرک خاوران ازA به D تغییر می‌یابد.

تعویض ساختمانی کلاس خط لوله 30 اینچ آستارا ـ تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه هشت عملیات انتقال گاز ایران، یدالله بایبوردی اظهار کرد: با تغییر و تعویض کلاس خط لوله 30 اینچ آستارا ـ تبریز در محدوده موردنظر از A به D حریم ایمنی آن کاهش خواهد یافت.

وی افزود: هزینه اجرایی و تامین متریال موردنیاز و لوله‌های جدید این پروژه با پیش‌بینی تقریبا 25 درصد اضافه کاری، 44 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که در مدت زمان 360 روز تقویمی تعویض این خط محقق خواهد شد.

مدیر منطقه 8 به پیشرفت 78 درصدی پروژه تا پایان آذرماه سال‌ جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در زمان اتصال لوله‌های جدید به لوله‌های قدیم، نیاز به قطعی گاز شهر سردرود و خلجان و یا احتمال کاهش فشار شهر تبریز خواهد بود اما، زمان اتصال این خط به فصول گرم سال 91 موکول می‌شود تا همشهریان عزیز از نعمت گاز طبیعی بی‌بهره کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون پیمانکار پروژه با نظارت همکاران منطقه در حال تکمیل عملیات اجرایی پروژه بوده و تا قبل از اتمام عملیات اجرایی، کاهش حریم ایمنی امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول