اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 450 میلیون ریال

خطوط لوله نفت از مناطق مسکونی مسجدسلیمان جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نگه‌داری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از جمع‌آوری خطوط لوله انتقال نفت واقع در مناطق مسکونی این شهرستان خبر داد.

خطوط لوله نفت از مناطق مسکونی مسجدسلیمان جمع‌آوری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، داوود کیانی اظهار کرد: با دستور  موسوی، مدیرعامل شرکت و با هدف افزایش ایمنی شهروندان خطوط لوله انتقال نفت واقع در مناطق مسکونی شهری جابه‌جا شدند.
وی افزود: در این پروژه 13 هزار و 500 متر خط لوله با قطر 6 و 8 و 10 اینچ واقع در مناطق مسکونی شهری که نفت خام تولیدی از واحدهای بهره‌برداری حوزه فعالیت شرکت را به واحد بهره‌برداری نمره 9 انتقال می‌داد، جمع‌آوری شد.
این مقام مسئول در امور تعمیراتی نفت مسجدسلیمان در ادامه گفت: این پروژه در مدت زمان دو ماه و با صرف مبلغ 450 میلیون ریال در شهرستان مسجدسلیمان اجرا شد.
وی خاطر‌نشان کرد: با جمع‌آوری این خطوط علاوه بر افزایش ایمنی ساکنان مناطق مسکونی شهری مجاور این خط لوله، زمین‌های زراعی و مسکونی زیادی آزاد‌سازی شده که مراجع ذی‌ربط می‌توانند از آن برای واگذاری و انجام امور کشاورزی، صنعتی و مسکونی استفاده کنند.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول