اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس:

بزرگراه برازجان - گناوه پیشرفت چشمگیری داشته است

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت چشمگیر بزرگراه برازجان - گناوه خبر داد.

بزرگراه برازجان - گناوه پیشرفت چشمگیری داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ایوب پاپری‌مقدم بعداز ظهر امروز در نشست شورای اداری دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت بسیار بالایی برای رشد و توسعه است و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود در این راستا امری ضروری است.
وی افزود: در چند سال گذشته با همکاری مسئولان این شهرستان تلاش‌های زیادی برای رشد و گسترش همه‌جانبه این شهرستان صورت گرفته و بویژه در توسعه زیرساخت‌ها اقدامات موثری انجام گرفته است.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مسئله انتخابات مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و این از افتخارات نظام است که دولت بستر را مهیا می کند تا با اجرای انتخابات همه قشرهای مردم بطور غیرمستقیم در سرنوشت خود و اداره کشور دخیل باشند.
پاپری مقدم تصریح کرد: انتخابات در کشور همواره در سلامت کامل برگزار شده و این مسئله بسیار اهمیت دارد.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت چشمگیر بزرگراه برازجان گناوه خبر داد و بیان داشت: این بزرگراه از پیشرفت خوبی برخوردار است و بویژه در محور برازجان به آبپخش بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پاپری‌مقدم یادآور شد:  در چند سال اخیر پروژه‌های بزرگی چون بزرگراه برازجان - گناوه، بیمارستان جدید برازجان، اجرای کانال‌های آبیاری درجه 1و 2 کشاورزی و اجرای سد دالکی در این شهرستان در حال انجام و یا تکمیل شده است.
وی اضافه کرد: باید از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود در شهرستان برای رشد و بالندگی این شهرستان بهره ببریم و نباید فرصت را هدر دهیم.
علیرضا کشاورز بارگاهی امام جمعه سعدآباد نیز در این نشست بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها تاکید کرد.
این مسئول متذکر شد: همه مسئولان باید خود را برای خدمت به مردم آماده کنند و هر کس مسئولیتی را پذیرفت باید به صورت تمام‌وقت برای خدمت‌گزاری آماده باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول