اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

اقامه نماز جمعه از رسالت‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: یکی از رسالت‌های مهم انقلاب اسلامی، اقامه نماز جمعه است و کارکردهای آن در طول این سه دهه در تبیین اهداف انقلاب و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بسیار سازنده و موثر بوده است.

اقامه نماز جمعه از رسالت‌های انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی بعد از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم انقلاب اسلامی، اقامه نماز جمعه است و کارکردهای آن در طول این سه دهه در تبیین اهداف انقلاب و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بسیار سازنده و موثر بوده است.
وی افزود: برملا کردن چهره و ماهیت منافقان یکی از نقشه‌های مهم نماز جمعه بوده است.
فرماندار بستک ادامه داد: نماز جمعه کانون وحدت و جلوه آگاهی و بصیرت است و همه راهبردهای انقلاب اسلامی در نماز جمعه تبیین شده و می‌شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک بیان داشت: امت اسلامی با الهام از رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و با تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط ائمه جمعه راه خودشان را تاکنون به خوبی طی کرده‌اند و همچنان این مسیر الهی را ادامه می‌دهند.
فرماندار بستک خاطرنشان کرد: امروز آنچه را که ما به عنوان پیروزی‌های بزرگ، افتخارآفرین و غرورآفرین در جهان اسلام و زندگی سیاسی اجتماعی امت اسلامی ایران شاهد هستیم به برکت نماز جمعه است.
همچنین مباحثی از قبیل وضعیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و ... از محورهای صحبت این دیدار بود.
در ادامه امام جمعه شهرستان بستک اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت‌مندی مردم موجب می‌شود در خدمات‌رسانی به مردم احساس لذت‌بخشی داشته باشید.
حجت‌الاسلام محمد صفایی افزود: لازمه برنامه‌ریزی برای پیشرفت شهرستان ثبات مدیریت است که باید به آن توجه ویژه شود و باید با همدلی و همراهی با مجموعه شهرستان موفقیت شهرستان را رقم زد.
وی خاطرنشان کرد: نهاد نماز جمعه همچون گذشته این آمادگی را دارد تا محفلی را برای ارتباط مسئولان و مردم فراهم آورد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول