اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس عملیات روانی تاکید کرد

نقش مستقیم صهیونیست‏ها در طراحی آسیب‏های اجتماعی در ایران

خبرگزاری فارس: کارشناس عملیات روانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: با اندک دقتی می‏توان به نقش هرم قدرت یهود و سخنان "بنیامین نتانیاهو" به طراحی و گسترش آسیب‏های اجتماعی در کشور پی برد.

نقش مستقیم صهیونیست‏ها در طراحی آسیب‏های اجتماعی در ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان سیدمهدی تقوی ظهر امروز در کارگاه آموزشی «جنگ نرم و تاثیر آن بر امنیت خانواده» که در سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: ریشه بسیاری از ناهنجاری‏ها و معضلات اجتماعی در کشور اقدامات همه‌جانبه و برنامه‏ریزی شده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
سرپرست اداره برآورد اجتماعی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان تصریح کرد: با اندک دقتی می‏توان به وجود رابطه بین معضلات و آسیب‏های اجتماعی موجود و طراحی خارجی آن پی برد.
وی تاکید کرد: طراحی هرم قدرت یهود و سخنان بنیامین نتانیاهو در سال 2002 مبنی بر حمله به ایران از طریق تلویزیون‏ها، گواهی بر این مدعاست.
کارشناس عملیات روانی و فضای مجازی فرماندهی انتظامی استان سمنان در ادامه به تشریح بخش‏هایی از هرم یاد شده و سخنان کامل نخست‌وزیر رژیم اشغالی برای حاضران پرداخت و گفت: برای اجرای طرح‏ها و اقدامات پیشگیرانه، دانستن این مسائل امری ضروری است.
تقوی افزود: افزایش آگاهی‏های اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده‏ها، نقش اساسی در کاهش گرایش جوانان به آسیب‏ها و معضلات رفتاری دارد و در این میان مسئولیت دستگاه‏های فرهنگی و آموزشی بسیار سنگین است.
این کارشناس انتظامی در پایان به پرسش‏ها و ابهامات شرکت‏کنندگان در این خصوص پاسخ گفت.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول