اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد؛

آغاز طرح مطالعاتی احداث کارخانه سیمان مریوان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه استاندار کردستان گفت: بزودی طرح مطالعاتی احداث کارخانه سیمان شهرستان مریوان آغاز می‌شود.

آغاز طرح مطالعاتی احداث کارخانه سیمان مریوان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، ارسلان ازهاری اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار جهت تسریع در روند توسعه اقتصادی و زیربنایی استان، طرح احداث کارخانه سیمان شهرستان مریوان در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: هم اکنون محل احداث این کارخانه مشخص شده و بزودی مراحل تملک اراضی و صدور مجوز ساخت آن نهایی خواهد شد.
ازهاری ادامه داد: در صورت اجرای این طرح در شهرستان مریوان ضمن توسعه اقتصادی و صنعتی این منطقه بستر لازم برای اشتغال پایدار جوانان و نیروهای تحصیل‌کرده بومی فراهم می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: هزینه مورد نیاز این طرح از محل مشارکت بخش خصوصی و همچنین اعتبارات تخصیص یافته در مصوبات سفر هیئت دولت به استان تامین خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان در پایان اعتبار برآورد شده برای احداث این کارخانه را بیش از 2 هزار و 800 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به نزدیکی شهرستان مریوان به بازار مصرفی کشور عراق، صادرات سیمان این کارخانه نقش بسزایی در توسعه صادرات غیرنفتی استان خواهد داشت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول