اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی استانداری خوزستان:

طرح مطالعاتی سنجش میزان نشاط اجتماعی اجرا شود

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: طرح مطالعاتی سنجش میزان نشاط اجتماعی که در کارگروه فرهنگی استان مصوب شده بود و اعتبارات آن نیز ابلاغ شده بود، باید در اسرع وقت به اجرا درآید.

طرح مطالعاتی سنجش میزان نشاط اجتماعی اجرا شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ مهرداد شریف مخمل‌زاه ظهر امروز در نشست کمیته نشاط اجتماعی کارگروه فرهنگی اجتماعی خوزستان در سالن اجتماعات تربیت بدنی خوزستان اظهار داشت: برای انجام هر کاری نیازمند برنامه و چارچوب هستیم و باید در خصوص نشاط اجتماعی نیز سندی تصویب شود که شامل شاخص‌های آن باشد.
وی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد نشاط در سطح جامعه تاکید کرد و افزود:‌ یکی از این ظرفیت‌ها ورزش و تربیت بدنی است که جایگاه مهم و کلیدی در نشاط اجتماعی دارد.
شریف مخمل‌زاده بیان کرد:‌ باید شاخص‌های نشاط اجتماعی را استخراج کرد و بر اساس آنها برنامه‌ریزی و براساس آنها عمل و نتایج را بر آن اساس ارزیابی و ارائه کنیم.
معاون اداره کل امور اجتماعی استانداری خوزستان اضافه کرد:‌ ایجاد فضای شاد اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای هدایت خانواده‌ها و جوانان به سوی یک جامعه سالم از اولویت‌های این کمیته است.
وی ادامه داد:‌ برگزاری برنامه‌های تأثیرگذار در اماکن فرهنگی، تفریحی و ورزشی و همچنین ایجاد محیط‌های اعتقادی در بین جوانان نقش مناسبی در اثرگذاری مثبت در جامعه خواهد داشت.
شریف مخمل‌زاده بیان کرد:‌ اعضای این کمیته می‌توانند طرح‌هایی که جامعیت استانی داشته را به دبیرخانه کمیته ارسال کنند تا در صورت تصویب در کار گروه اجتماعی استان و پیگیری اعتبارات و اجرائی کردن آن اقدام شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول