اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد؛

آغاز طرح مطالعاتی کمربند سبز سنندج

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کردستان گفت: به منظور افزایش سرانه فضای سبز شهری در سنندج و کمک به کاهش آلودگی‌های این شهر، طرح مطالعاتی کمربند سبز این شهر آغاز می‌شود.

آغاز طرح مطالعاتی کمربند سبز سنندج
فریدون پوررضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان این مطلب اظهار داشت: این پروژه به طول بیش از 52 کیلومتر و در امتداد کمربندی حاشیه شهر سنندج طراحی شده است.
وی عنوان کرد: در طراحی‌های پیش‌بینی شده در این طرح، فضاهای سبز و تفریحی، جاده تندرستی و دیگر امکانات مورد نیاز برای تکمیل کمربندی سبز سنندج لحاظ شده است.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کردستان گفت: امیدوارم با تامین اعتبار مورد نیاز، بزودی طرح مطالعاتی و عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.
پوررضایی خاطرنشان کرد: ایجاد و توسعه فضای سبز در امتداد کمربندی حاشیه شهرهای استان در سالم‌سازی هوا بسیار تاثیرگذار بوده و موجب افزایش سرانه فضای سبز نیز می‌شود.
این مسئول در پایان اذعان داشت: در حال حاضر شهرهای سنندج، سقز و بانه بیشترین سرانه فضای سبز شهری را در میان شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده‌اند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول