اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت وزارت راه و شهرسازی؛

طرح مطالعاتی بلوار ساحلی بابل و بابلسر آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان بابل گفت: با موافقت وزارت راه و ترابری، به زودی طرح مطالعاتی احداث بلوار ساحلی بابل، امیرکلا و بابلسر آغاز می‌شود.

طرح مطالعاتی بلوار ساحلی بابل و بابلسر آغاز می‌شود
غفار آری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در ملاقات اخیر با افندی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی مشکلات عدیده ترافیکی شهرستان بابل و عدم اجرای به موقع کنارگذر جنوبی که سبب ترافیک فراوان در این شهرستان شده، مطرح شد.
وی خاطرنشان کرد: با طرح مشکلات ترافیکی شدید بابل، معاون وزیر راه و شهرسازی دستور دادند تا روکش آسفالت بلوار حضرت ولی عصر (عج) به طول پنج کیلومتر از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام شود.
آری بیان داشت: همچنین در این دیدار امتداد بلوار ساحلی از بابل به امیرکلا و سپس به شهرستان بابلسر مطرح شد که مقرر شد مطالعات لازم درباره احداث این جاده گردشگری به زودی آغاز شود.
این مسئول تصریح کرد: در این دیدار مشکلات روکش آسفالت جاده کیاکلا، جاده قدیم بابل به آمل و احمد چاله پی مطرح شد که معاون وزیر راه و شهرسازی قول‌های مساعد برای رفع این مشکلات در شهرستان بابل را صادر کردند.
وی تصریح کرد: همچنین در دیدار با معاون عمرانی وزیر کشور مقرر شد تا درباره جذب اعتبارات بدهکاری شهرداری بابل به پیمانکاران پل روگذر کشوری که شش ماه زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسید اقدام شود.
رئیس شورای شهرستان بابل بیان داشت: همچنین ارشاد منش معاون وزیر کشور درباره تامین اعتبار برای تملک هفت هکتار برای احداث ترمینال برون شهری بابل و تامین اعتبار دومین پارک بانوان کشور در بابل دستور مساعدت و همکاری دادند.
آری اضافه کرد: معاون عمرانی وزیر کشور بیش از دو میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای احداث ساختمان سازمان اتوبوسرانی در زمینی به مساحت 4هزار متر مربع در چهار طبقه صادر کردند.
وی در پایان اذعان داشت: در این دیدارارشادمنش با درخواست تسریع در روند واگذاری 50 دستگاه مینی بوس و 15 دستگاه اتوبوس اسکانیا به سازمان اتوبوسرانی بابل موافقت کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول