اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال؛

500 میلیون تومان برای ادامه طرح مطالعاتی زیارت اختصاص می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: تا پایان سال‌ و به منظور ادامه طرح مطالعاتی طرح زیارت مبلغ500میلیون تومان اختصاص می‌یابد.

500 میلیون تومان برای ادامه طرح مطالعاتی زیارت اختصاص می‌یابد
سیدحسن علم الهدایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه علم و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مشهد، اظهار داشت: مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران سالانه تعداد زیادی از زائران به این شهر سفر می‌کنند که بر این اساس و با توجه به نیازهایی که برای زائران در این شهر وجود دارد طرح زیارت مطرح شد.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان با اشاره به تشکیل کار گروه زیارت افزود: بر این اساس و با موافقت وزارت علوم، پارک علم و فناوری خراسان به عنوان مجری طرح مطالعاتی زیارت انتخاب شد.
وی در ادامه به اعتبارت اختصاص یافته برای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در این راستا اعتباری با مبلغ یک میلیارد و 580میلیون تومان در نظر گرفته شده است که تا پایان سال 500میلیون تومان اعتبار برای ادامه این طرح مطالعاتی اختصاص می‌یابد.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان اظهار داشت: در راستای اجرای فازهای اول و دوم طرح مطالعاتی زیارت اعتباری در حدود 73میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
علم‌الهدایی با اشاره به این که این طرح برای نخستین‌بار در ایران و جهان اسلام مطرح شده است، اظهار داشت: طرح مطالعاتی زیارت مقررشده است که در سه فاز اجرایی شود که بر این اساس تا کنون فاز دوم این طرح در حدود 40 تا 50 درصد پیشرفت داشته است.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدوار هستیم تا پایان سال جاری فاز دوم طرح مطالعاتی زیارت به پایان برسد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول