اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان:

طرح جامع کاهش آلودگی هوا آموزش عمومی را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آموزش عمومی یکی از ارکان اصلی در راستای اهمیت اجرای مناسب طرح جامع کاهش آلودگی هوا در سطح شهر‌ها است.

طرح جامع کاهش آلودگی هوا آموزش عمومی را می‌طلبد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور شیشه‌فروش پیش از ظهر امروز در حاشیه نواخته شدن زنگ هوای پاک در مدارس اظهار داشت: در آستانه روز ملی هوای پاک، زنگ هوای پاک به صورت نمادین در یکی از مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو با حضور مسئولان استانی نواخته شده است.
وی به ضرورت اجرای مستمر این برنامه‌ها در مدارس و آشنایی دانش‌آموزان با مسائل زیست‌محیطی اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان باید به مسائل زیست محیطی و به ویژه به آلودگی هوا توجه کنند و با مشارکت خود با متولیان این موضوع محیط شهر را در مقابل آلاینده‌های جوی حفظ کنند.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر اقدامات مناسبی در استان به منظور کنترل آلودگی هوا صورت گرفته است، تصریح کرد: دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها باید مشارکت خود را در اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوا افزایش بدهند.
وی به اهمیت اجرای مناسب طرح جامع کاهش آلودگی هوا در سطح شهر‌ها اشاره کرد و ادامه داد: آموزش عمومی یکی از ارکان اصلی این طرح در استان محسوب می‌شود و مدارس به عنوان پایه اصلی این آموزش‌ها هستند.
شیشه‌فروش با اشاره به اینکه آموزش عمومی در راستای اجرای این طرح از مدارس محقق می‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 800 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح استان وجود دارد و این افراد به عنوان سفیرانی در جامعه اولویت‌های مسائل زیست محیطی و هوای پاک را به خانواده‌های خود منتقل می‌کنند.
وی اضافه کرد: آلودگی هوا سلامتی مردم را به مخاطره می‌اندازد و شکل‌گیری مشارکت عمومی در زمینه حفظ جامعه در مقابل آلودگی هوا از مهم‌ترین نیاز‌های جامعه امروز است.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول