اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس:

مردم فریب وعده‌های انتخاباتی را نخورند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با بیان اینکه هیچ‌گونه ارتقا به لحاظ تقسیمات کشوری در این استان نداریم گفت: مردم این استان باید مراقب باشند تا فریب وعده‌های انتخاباتی برخی کاندیداها را نخورند.

مردم فریب وعده‌های انتخاباتی را نخورند
یحیی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: فارس ظرفیت‌های ارتقا به لحاظ تقسیمات کشوری را دارد و با برنامه‌ریزی به دنبال ارتقای بسیاری از نقاط این استان به بخش، شهر و شهرستان هستیم.
صادقی ادامه داد: اینکه تا قبل از برگزاری انتخابات و یا پایان سال ارتقای یک منطقه‌ای را در این استان داشته باشیم این اتفاق نمی‌افتد.
وی بیان داشت: قانون تصمیمات کشوری مشخص است و بر اساس قوانین خود هر منطقه‌ای که شرایط را داشته باشد ارتقا می‌یابد.
صادقی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات برخی کاندیداها وعده ارتقا را به مردم می‌دهند که باید به صورت رسمی به مردم اعلام کنیم که این وعده‌های توخالی است و تا پایان انتخابات هیچ اتفاقی در این حوزه رخ نمی‌دهد.
جانشین ستاد انتخابات استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود در مورد آخرین وضعیت در رد صلاحیت‌ها ابراز داشت: هنوز آمار دقیق در این زمینه نداریم و برآوردهای لازم نیز صورت نگرفته است و در صورت تأیید آن اعلام می‌شود.
صادقی خاطر نشان کرد: ستاد انتخابات استان فارس با جدیت تمام نظارت‌های انتخاباتی را پیش‌رو گرفته و بر تبلیغات داوطلبان نیز نظارت دارد.
وی ادامه داد: در صورتی که نامزدهای انتخابات پیش از موعد اقدام به تبلیغ کنند توسط شورای حفاظت و پیگشیری تخلفات انتخاباتی با آنان برخورد و تذکر کتبی نیز داده می‌شود.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول