اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

پر رنگ کردن زمینه‌های انتخاب افراد شاخص در انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: باید زمینه‌های انتخاب افراد شاخص در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جامعه پر رنگ شود.

پر رنگ کردن زمینه‌های انتخاب افراد شاخص در انتخابات مجلس
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در نشست مشترک معاونان، فرمانداران، مشاوران و مدیران کل استان اظهار داشت: تلاش و همت مسئولان استان در بخش مختلف نشان از ارائه خدمات مطلوب در استان دارد.
وی با بیان اینکه در بسیاری از هدف‌گذاری‌ها، استان از آمار و ارقام تعیین شده پیشگام‌تر است، افزود: برنامه‌ریزی‌های مختلفی در راستای تحقق برنامه‌های استان اندیشیده شده است.
استاندار زنجان از برنامه‌ریزی‌های ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب خبر داد و افزود: شرایط کشور در دیدگاه‌های داخلی و خارجی ایجاب می‌کند، جشن سی و سه سالگی انقلاب اسلامی با شکوه بیشتری در استان برگزار شود.
وی با بیان اینکه برگزاری باشکوه این جشن در استان مورد تاکید است، افزود: برنامه‌های مختلفی همزمان به آغاز سی و چهارمین سال انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.
رئوفی‌نژاد از کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف عمران شهری، روستایی، فرهنگی و اقتصادی در استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و یادآور شد: این برنامه‌ها با جدیت بیشتر در شهرهای استان نیز پیگیری می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید به نحو مطلوبی فراهم شود.
استاندار زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور خاطرنشان کرد: از هر ابزار، امکانات و فرصت برای برگزاری انتخابات پرشور در استان استفاده می‌شود.
وی تشویق و ترغیب مردم به انتخابات را از ضروریات عنوان کرد و افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب افتخار نظام و افزایش اقتدار ملی می‌شود.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه ایادی استکبار داخلی و خارجی در راستای کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: تلاش مذبوحانه دشمنان اسلام ایجاد فضای انحرافی در انتخابات است.
وی با اشاره به اینکه همه توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار طی 32 سال گذشته در راستای براندازی نظام و خدشه‌دار کردن انتخابات جز ذلت برای آنها سودی نداشته است، بیان داشت: حرکت مردم مقاوم، ایثارگر، فداکار و ولایتمدار اسلامی همواره توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرده است.
استاندار زنجان با اشاره به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه انقلاب اسلامی را الگوی همه خیزش‌های منطقه عنوان کرد و یادآور شد: تاثیر انقلاب اسلامی در خیزش‌های مردم منطقه بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه در مجلس نهم نیز دشمنان اسلام فتنه و توطئه‌های جدیدی را اعمال می‌کنند، تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان اجازه سوء استفاده از فضای انتخابات را به دشمنان نمی‌دهد.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه کمترین غفلت موجب بیشترین سودجویی دشمنان می‌شود، یادآور شد: مشارکت حداکثری مسئولان مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.
وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورها مردم نقشی در انتخابات ندارند، افزود: در طی 32 سال گذشته همه انتخابات کشور برای دشمنان مهم بوده و با کاهش میزان مشارکت برنامه‌های مختلفی علیه کشور اعمال شده است.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه وظیفه و تکلیف امروز همه وظیفه و تکلیف اوایل انقلاب است، یادآور شد: در برابر توطئه‌ها باید با اهداف و آرمان‌های انقلاب مقابله کرد.
وی شاخص‌های انتخابات را همان شاخص‌های اوایل انقلاب عنوان کرد و تصریح کرد: توجه به آرمان‌ها، ارزش‌ها و دین‌مداری انقلاب امروز هم باید در زمینه‌های مختلف از جمله انتخابات مورد توجه قرار گیرد.
رئوفی‌نژاد گفت: مردم هوشمند، با درایت، زمان‌شناس و وظیفه‌شناس ایران اسلامی مصادیق را شناخته و فقط باید زمینه‌های انتخاب افراد شاخص در جامعه پر رنگ شود.
وی تلخ‌ترین تجربه انتخابات کشور را انتخابات مجلس ششم عنوان کرد و افزود: این انتخابات پر هزینه‌ترین نوع انتخابات برای مردم، نظام و منافع ملی کشور بود که در اثر غفلت، تشتت و تفرق در بین نیروهای ارزشی ولایی انقلاب رقم خورد.
استاندار زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه انتخاب افراد اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از نظر مقام معظم رهبری باید نمایندگان مردم وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت نبوده و از افراد فتنه سبز نباشند.
وی یادآور شد: با همه فریادهای مردم در زمینه برخورد قاطع با سران فتنه سبز هنوز این سران در کشور فعالیت می‌کنند که باید کمترین فرصت نیز در اختیار این افراد قرار نگیرد.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه نمایندگان استان باید نمایندگانی مخلص، انقلابی، ولایی، ارزشمند و ولایتمدار در مجلس شورای اسلامی باشند، افزود: باید نسبت به انتخاب افرادی ولایت‌مدار اقدام کرد.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول