اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ششم بهمن ماه صورت می‌گیرد

افتتاح موقوفه بزرگ دارالایتام امیرنظام در کبودراهنگ

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ از افتتاح موقوفه بزرگ دارالایتام امیرنظام در این شهرستان در ششم بهمن خبر داد.

افتتاح موقوفه بزرگ دارالایتام امیرنظام در کبودراهنگ
حجت‌الاسلام محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت 28 صفر، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته وقف در شهرستان کبودرانگ، امروز با امام جمعه شهر کبودراهنگ دیدار داشتیم تا از رهنمودهای وی در راستای توسعه و حفظ موقوفات بهره‌مند شویم.
وی با بیان اینکه در هفته جاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی در ارتباط با موقوفات در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود، گفت: مهمترین برنامه عمرانی در این شهرستان، موقوفه بزرگ دارالایتام امیرنظام است که در ششم بهمن‌ ماه جاری به حضور مسئولان این شهرستان به افتتاح می‌رسد.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ افزود: دارالایتام امیرنظام در حال حاضر در یک طبقه 350 متر عرصه و 150 متر اعیانی آماده بهره‌برداری بوده و طبقه دوم آن نیز در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه با افتتاح طبقه اول دارالایتام امیرنظام 10 کودک بی‌سرپرست نگهداری خواهند شد، تصریح کرد: با به بهره‌برداری رسیدن طبقه دوم این پروژه این تعداد به 20 نفر نیز افزایش می‌یابد.
جمشیدی عنوان کرد: در روز 28 ماه صفر نیز در شهرستان کبودراهنگ پذیرایی 2 هزار نفری عزاداران را در مسجد جامع این شهرستان در برنامه داریم.
وی در پایان سخنانش، اهدای جوایز به نفرات برگزیده مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه و نیز تجلیل از هیئت امنای برتر بقاع متبرکه شهرستان را از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ دانست.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول